تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




من و پارکینگ!

ساعت: 09:18 منتشر شده در مورخ: 1395/12/03 شناسه خبر: 1044531

صبح برای انجام یک کار اداری به یکی از اداره های شهر رفته بودم، حدود نیم ساعت دور زدم تا یک جای پارکی بتوانم شاید برای ماشینم پیدا کنم؛ نشد که نشد، خوب که توجه کردم به نظرم آمد که شهرمان کلا” دیگر در حال تبدیل شدن به یک پارکینگ بزرگ می باشد!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جلفانیوز؛ یکی از دلایل این امر می تواند زیاد شدن ماشین در طول چند سال اخیر و به تبع آن عدم توسعه خیابان ها باشد و دلیل دومش هم حذف پارکینگ از ساختمان ها با برخی روش های دور زدن قانون توسط خودمان می باشد و همچنین تجمع اکثر ادارات دولتی و بانک ها در مرکز شهر هم از عواملی می باشد که بر این معضل دامن زده است. حال دلایل دیگری هم می تواند داشته باشد که کاری نداریم.

بالاخره بعد از کلی جستجو توانستم یک جائی پیدا کنم برای پارک اما دو سه تا سنگ بزرگ گذاشته بودند که نتوان ماشین را در این قسمت خیابان پارک نمود!

ولی من طوری تنظیم کردم که وسط این سنگ ها توانستم ماشینم را پارک کنم، اما یک آقایی از دور فرمودند که اینجا را رزرو کردند برای ماشین های خودشان!

من بهشون گفتم خوب دوست عزیز من که بیگانه نیستم از خارج نیامدم که من هم از خودتان هستم و با هزار خواهش و تمنا توانستم از این آقای محترم که سند شش دانگ این تکه از خیابان به نام ایشان بود اجازه اخذ نمایم که در عرض چند دقیقه کارم را انجام داده و ماشینم را بردارم، البته این بار از شانس من بود که این آقا جای پارکی را برای دوستشون رزرو کرده بودند، وگرنه جریمه شدن در سطح شهر به یکی از کارهای روزمره برای ما تبدیل شده است.

به نظر می رسد که حل معضل کمبود پارکینگ در شهر می تواند به عنوان یکی از اولویت های اصلی در نظر گرفته شود که بدین منظور می توان با آموزش های کافی درخصوص فرهنگ صحیح رانندگی و شناساندن و گسترش پارکینگ های موجود در سطح شهر برای مردم و شناسائی گره‌های ترافیکی شهر و رفع این امر در زمان مردم صرفه جوئی قایل شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «من و پارکینگ!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..