تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزارت نفت نباید گاز را با قیمت ارزان و ناچیز به شرکت الهلال امارات بفروشد

 حبیب آقاجری عضو سابق کمیسیون انرژی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره اخباری مبنی بر اینکه معاون وزیر نفت قرارداد با شرکت  الهلال امارت را طبق قرار داد کرسنت تنظیم می‌کند اظهار داشت: با توجه به اینکه قرارداد کرسنت خسارت ریالی حدود 18 میلیارد دلار را به اقتصاد کشورمان وارد کرده است از اینرو نباید مجدد در حوزه نفت و انرژی مطابق با قرارداد کرسنت پیش رویم.

وی با بیان اینکه در قرار داد کرسنت، رشوه بگیران مشخص شده اند افزود: باید به آقای کاردر گفته شود که متاسفانه قرارداد کرسنت با رویه رشوه پیش رفته است و به ضرر جمهوری اسلامی بوده است . قرار داد کرسنت علاوه بر اینکه فساد اقتصادی را در پی داشته است موجب شده است کشورمان تاوان سنگینی به عنوان جریمه پرداخت کند.

 

آقاجری خاطرنشان کرد: وزارت نفت نباید گاز را با قیمت ارزان و ناچیز به شرکت الهلال امارات بفروشد و نباید خسران قرارداد کرسنت مجدد تکرار شود. باید از معاون وزیر نفت پرسیده شود چرا مجدد در نظر دارد منابع انرژی کشورمان را در اختیار خارجی‌ها قرار دهد ؟! این رفتاری خلاف اقتصاد مقاومتی است. چرا گاز مفت و مجانی به خارجی‌ها می‌دهید؟

 

عضو سابق کمیسیون انرژی در خاتمه افزود: بر طبق قرار داد کرسنت، هر چه قیمت نفت خام هم افزایش پیدا کند ضرر بیشتری برای کشورمان ایجاد خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزارت نفت نباید گاز را با قیمت ارزان و ناچیز به شرکت الهلال امارات بفروشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..