تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره فروش خدمات دیجیتال مارکتینگ اینتن با تخفیف‌های 50 درصدی

طراحی سایت اینتن در نظر دارد در راستای مشتری مداری، خدمات ویژه خود را در ماه اسفند 95 با تخفیف‌های ویژه‌ای در اختیار مشتریان قرار دهد.

خدمات طراحی سایت، سئو سایت، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات گوگل و… تا پایان اسفند ماه سال جاری با تخفیف‌های شگفت انگیز ارائه خواهد شد.

با توجه به رشد روز افزون کاربران اینترنتی، درصد زیادی از مردم، بسیاری از تحقیقات برای خریدشان را از طریق اینترنت انجام می‌دهند. از این رو حضور در این دنیای پر رمز و راز یکی از نیاز های اساسی هر کسب و کاری است.

طراحی سایت اینتن برای رشد کسب و کارتان پیشنهادات ویژه‌ای را دارد؛ برای آشنایی با این روش‌ها با ما همراه باشید.

افزایش فروش کسب و کارتان را تضمین کنید

همانطور که می‌دانید امروزه گوشی‌های هوشمند و اینترنت یک ابزار بسیار کلیدی در زندگی مردم بحساب می‌آید، با توجه به تحقیقات انجام گرفته در بیش از 10شهر ایران، کارشناسان به این نتیجه دست یافته‌اند که سلایق مردم در نحوه خریدشان کاملا تغییر یافته است . براساس این تحقیقات تاثیر تبلیغات سنتی از جمله بیلبوردهای تبلیغاتی و تلویزیون در سهم بازار تبلیغات از 70 درصد به 30 درصد از سهم بازار تبدیل شده است‌، در این بین 40 درصد سهم تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردها به سهم بازار تبلیغات اینترنتی اضافه شده است. هم اکنون تبلیغات اینترنتی با حداکثر ظرفیت پیشتاز بازار تبلیغات است.

در این میان شرکت هایی که در دنیای اینترنت حضور ندارند در سال های آینده از این بازار بکر و فعال باز خواهند ماند . در آینده نه چندان دور تنها راه بازاریابی به روش های اینترنتی بدل خواهد شد. از این رو بحرانی که شرکت های سنتی را تهدید می نماید عدم حضور در دنیای اینترنت است.

گام های کلیدی برای افزایش فروش در دنیای اینترنت

اولین گام برای افزایش فروش در دنیای اینترنت ، طراحی سایت است ، با طراحی سایت شما می توانید یک جایگاه مجازی یا یک دفتر مجازی برای شرکت خود در دنیای اینترنت داشته باشید ، پس از طراحی سایت دومین گام برای حضور در دنیای اینترنت ، سئو سایت یا همان افزایش رتبه سایت در موتور های جستجو است ، در این گام حضور در نتایج جستجوی گوگل یکی از ابزار های بسیار ضروری است.

درباره طراحی سایت اینتن

شرکت طراحی وب سایت اینتن متشکل از تیم حرفه ای ، باتجربه و آکادمیک در عرصه فضای مجازی است که عمده فعالیت هایش حول طراحی سایت های اینترنتی، سئو سایت و بهینه سازی وب سایت و برندسازی اینترنتی می باشد.
با اینکه نام اینتن به صورت رسمی ۴ سال است که در عرصه شرکت های فعال در این حوزه وارد شده است ولی عمق دانش و تجربه آن بیش از یک دهه می باشد چرا که موسسین گروه با دانش و تجربه ۱۰ ساله خویش گرد هم آمده و وارد این عرصه گشته اند و پس از طی فراز و نشیب های بسیار متخصصین بیشتری را به منظور تکمیل تیم فنی خویش جذب کرده است. در تیم ۱۴ نفره اینتن تمام تخصص های لازم برای انجام یک کار ایده آل وجود دارد. بزرگترین سرمایه شرکت طراحی وب سایت اینتن نیروی انسانی متخصص، مجرب و با دانش آن است که می تواند اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید.

برای استفاده از تخفیف‌های ویژه اینتن به وب‌سایت اینتن مراجعه نمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره فروش خدمات دیجیتال مارکتینگ اینتن با تخفیف‌های 50 درصدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..