تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این موتو ماد گوشی شما را به یک واکی‌‌تاکی تبدیل می‌کند!

ماه نوامبر بود که موتورولا رقابتی را برای توسعه ماژول‌های موتو ماد آغاز کرد، به نظر می‌رسد این رقابت مورد توجه شرکت‌های زیادی قرار گرفت و تاکنون مادهای زیادی توسعه داده شده‌ است. یکی از آخرین مادهایی که بر روی وب‌سایت Indiegogo قرار گرفته است، Linc نام دارد. این ماد در واقع یک واکی‌تاکی هوشمند است که با اتصال به تلفن‌همراه می‌تواند ارتباط شما را در مناطق بدون آنتن حفظ کند.

رادیو Linc می‌تواند منطقه وسیعی به مساحت 5 مایل را تحت پوشش قرار دهد و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به پشتیبانی از 22 کانال، SMS و اشتراک‌گذاری مکان به کمک GPS اشاره کرد. هم‌چنین دکمه تعبیه شده روی این ماد می‌تواند در مواقع اضطراری سیگنال SoS ارسال کند. هم‌چنین امکان ارتباط با رادیوهای دو طرفه ساخته تولیدکنندگان مختلف از طریق radio-over-IP وجود دارد. این ماژول با باتری 1500 میلی‌آمپری خود می‌تواند به مدت 20 ساعت آماده به کار باشد.

اگرچه Linc برای اسمارت‌فون موتو Z تولید شده است اما سازندگان آن می‌گویند با توجه به استفاده از سیستم بلوتوث، می‌تواند برای تمامی اسمارت‌فون‌ها مورد استفاده باشد. این ماژول کاربردی هم اکنون با قیمت 99 دلار برای پیش‌فروش قرار گرفته است.

امید بکتاش

یه عاشق آی‌تی و موضوعات مرتبط با اون که ترجیح میده به‌جای اینکه عشقش تو دلش خاک بخوره، اون رو با دیگران به اشتراک بذاره!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این موتو ماد گوشی شما را به یک واکی‌‌تاکی تبدیل می‌کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..