تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارسال ۶۰۰ مقاله به دبیرخانه کنفرانس هوا و فضا

ارسال ۶۰۰ مقاله به دبیرخانه کنفرانس هوا و فضامجتبی فرخ دبیر کمیته انفورماتیک شانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن هوا و فضا ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اهداف برگزای این کنفرانس اظهار داشت: این کنفرانس با شرکت متخصصان داخلی و خارجی برگزار می‌شود و در مراسم افتتاحیه وزیر ارتباطات سخنرانی خواهد کرد.

وی بیان کرد: ۶۰۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس علمی ارسال و از میان آن‌ها تعداد ۴۵۰ مقاله پذیرش شده  که در قالب سخنرانی و پوستر ارائه می‌شود.

فرخ عنوان کرد: در این کنفرانس مهمانانی از کشورهای روسیه، رومانی، چین و هند شرکت و در قسمت پنل و کارگاه سخنرانی می‌کنند .

وی تاکید کرد: این کنفرانس با هدف معرفی دستاوردهای محققان کشورمان برگزار می‌شود.

دبیر کمیته انفورماتیک شانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن هوا و فضا ایران گفت: سازه‌های هوایی، ایرو دینامیک، پیشرانش، مهندسی فضایی‌، مدیریت فضایی‌، دینامیک پرواز و کنترل از جمله محورهای علمی این کنفرانس بین المللی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارسال ۶۰۰ مقاله به دبیرخانه کنفرانس هوا و فضا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..