تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنز؛ همه مدیران فاسد دستگیر شدند؛ بی‌شوخی

کد خبر: ۴۸۴۲۶۳

۲۲۸  بازدید

در خبرها هرروز می‌خوانیم که چند مدیر فاسد دستگیر شدند. واقعا که جای خوشحالی است. نه‌تنها مدیران فاسد در تهران که حتی مدیران فاسد شهرستان‌ها نیز دستگیر می‌شوند.

در خبرها هرروز می‌خوانیم که چند مدیر فاسد دستگیر شدند. واقعا که جای خوشحالی است. نه‌تنها مدیران فاسد در تهران که حتی مدیران فاسد شهرستان‌ها نیز دستگیر می‌شوند. همین دیروز در شهرستان گرمه دستگیر شد و چندروز پیش در هرمزگان چند مدیر فاسد دستگیر شدند. طوری مدیران فاسد دارند دستگیر می‌شوند که مدیران سالم از ترس اینکه فاسد نشوند خودشان را در یخچال نگهداری می‌کنند.

همین‌طوری پیش برویم و همه مدیران فاسد دستگیر شوند، کشور خیلی پاک و بهداشتی می‌شود و کلا باید مدیریت و دستگیری مدیران را ببریم زیر نظر وزارت بهداشت.البته راستش ما به متن این اخبار دقت کردیم و دیدیم همه این مدیران فاسد که دارند دستگیر می‌شوند مدیران فاسد بلندپایه هستند، اما نه از نظر اقتصادی و مالی، بلکه از نظر تلگرامی؛  اما کانال تلگرام چیست؟ و مدیر یک کانال فاسد کدام است؟کانال تلگرام یک چیزی است مثل مسیج موبایل یا مثل تراکت تخلیه چاه که می‌اندازند زیر در خانه.

کانال فاسد کدام است؟ کانال فاسد کانالی است که توش احتمالا حرف‌های بی‌ناموسی منتشر می‌شود. احسنت. بله. کانال فاسد تلگرام خطرناک‌تر از فسادهای مالی کلان است و حتما باید به صورت ضربتی باهاشان برخورد شود. چطور؟ببینید وقتی یک مدیر غیرتلگرامی، فساد اقتصادی و مالی کند چه می‌شود؟ فوق‌فوقش هزاران نفر بی‌پول و بدبخت می‌شوند، اما این بدبختی برای یک لحظه است چون پول شما یا بیت‌المال را می‌خورند و تمام، اما مدیر تلگرامی فسادش تمامی ندارد که.

خیال کنید شما به‌عنوان یک مال‌باخته می‌روید منزل که استراحت کنید که با فساد کانال‌های فاسد روبه‌رو می‌شوید. آیا اعصابتان خرد می‌شود؟  آیا تلگرام چیز ساده‌ای، مثل بیت‌المال است که آدم فراموشش کند؟ خیر. پس بیخود خرده نگیرید و هی نق نزنید که چرا تکلیف دکل‌های نفتی و زمین‌ها و املاک و سه هزار میلیاردها روشن نمی‌شود. مهم این است که نه‌تنها مدیران فاسد تلگرام دستگیر می‌شوند، بلکه سریع کانالشان را هم می‌بندند و جلو فاجعه گرفته می‌شود.

وصیت: سوفیا... عشق من... یک‌بار بابات فهمید من فساد مالی دارم گفت چیزی نیست پسرم، تو اگر نمی‌خوردی یکی دیگر مال مردم را می‌خورد، اما وقتی فهمید مدیر کانال «جیگرطلا» هستم، به‌قدری ناراحت شد که قاطعانه من را بلاک کرد و گفت عمرا بهت دختر بدهم. هی هی هی... بمیرم برای خود فاسدم. عاشق تو، فاسد تلگرامی تو؛ میدون دوم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنز؛ همه مدیران فاسد دستگیر شدند؛ بی‌شوخی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..