تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲ قانون جدید در فرمول یک

فدراسیون جهانی اتومبیل‌رانی (FIA) اعلام کرد رانندگان فرمول یک، از این پس فقط در صورتی در تصادفات جریمه می‌شوند که خطای آن‌ها کاملا محرز باشد. 

سال گذشته، تنبیه برای تصادفات زیاد شده و کنترل خودروها توسط داوران را افزایش داده بود که نارضایتی تیم‌ها و رانندگان را در پی داشت. به‌عنوان مثال جریمه‌ی برخورد سطحی نیکو رزبرگ با کیمی رایکونن در مسابقه جایزه بزرگ مالزی به‌شدت توسط تیم مرسدس محکوم و بی‌معنی تلقی شد و این حس را به وجود آورد که رانندگان فرمولاوان، پس از این حادثه با احتیاط بیشتری در مسابقات شرکت می‌کنند و هیجان این رقابت‌ها را کاهش داده‌اند.

در گفتگوهای بعدی در کمیسیون فرمول یک و هیئت جهانی ورزش‌های موتوری موافقت شد که در فصل آتی، فقط در صورتی رانندگان مقصر شناخته شوند که بی‌احتیاطی یا تعمد آن‌ها در حادثه کاملا محرز باشد. در بازنگری سال ۲۰۱۷ به تیم‌ها گفته شد انتخاب با آن‌ها است که به برخوردها معترض شوند و تقاضای بازبینی و شکایت کنند یا کار را به داوران بسپارند که در این صورت، فقط در حوادثی که خطای رانندگان فاحش و کاملا مشخص باشد، راننده‌ی خاطی جریمه یا محروم خواهد شد. از سویی دیگر، چنانچه رانندگان خطاکار ابراز پشیمانی و ندامت کنند، ممکن است تمام یا بخشی از جریمه‌ی آن‌ها بخشیده شود.

استارت فرمول یک مالزی

قانون دیگری که به فرمول یک امسال اضافه می‌شود، مربوط به حضور رانندگان به هنگام مراسم سرود ملی پیش از آغاز هر مسابقه است که دقیقا ۱۴ دقیقه پیش از شروع هر رقابت انجام خواهد شد. بدین منظور ۳۰ دقیقه قبل از استارت، خودروها و رانندگانشان می‌توانند وارد پیست شوند و پشت خط تعیین‌شده‌ی خود قرار بگیرند. ورودی‌های پیست، درست ۱۰ دقیقه پس از پخش سرود ملی کشور میزبان مسابقات بسته‌ خواهد شد و خودروها پس از این مدت حق ورود و خروج نخواهند داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲ قانون جدید در فرمول یک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..