تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جذب هیأت علمی با مجوز دانشگاه آزاد برای رشته‌ای که موجود نیست

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشگاه آزاد پرند، فردی را بامدرک کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی برای خدمت در گروه محیط زیست جذب کرده است.

بر اساس این گزارش، دانشگاه آزاد واحد پرند سال‌هاست که در رشته محیط زیست نه تنها دانشجویی ندارد بلکه رشته مهندسی کشاورزی هم در این واحد وجود ندارد، از ابتدای ریاست کیوان صائب رئیس ستاد انتخاباتی روحانی هر هیئت علمی که در پرند مامور به خدمت شد برای تکمیل تیم مدیریتی وی از خارج دانشگاه به این واحد آمده است، حال باید دید که چه پستی در انتظار گزینه تازه وارد است.

نکته قابل تامل دیگر جذب فرد دیگری از واحد همدان برای رشته تربیت بدنی در این واحد دانشگاهی است، این در حالی است که در نیمسال اول واحد پرند 12 هزار و 300 دانشجو داشته است ولی در نیمسال دوم ده هزار و 300 دانشجو در این واحد مشغول به تحصیل هستند و با توجه به ریزش دانشجو در ترم دوم نیازی به جذب وی نبوده است.

چندی قبل، دانشگاهیان دانشگاه ‌آزاد پرند طی نامه‌ای که به امضای جمعی از اساتید، معاونان و اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی رسیده بود، نسبت به عملکرد و قانون‌شکنی‌های کیوان صائب سرپرست این دانشگاه اعتراض کردند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/H9AOYD اخبار مرتبط قلع و قمع و تخلفات رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در دانشگاه آزاد پرند95/11/09 - 09:41اعتراض دانشگاهیان دانشگاه آزاد پرند به قانون‌شکنی‌های آقای رئیس95/09/29 - 10:22 نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جذب هیأت علمی با مجوز دانشگاه آزاد برای رشته‌ای که موجود نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..