تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پای تاکسی اینترنتی به خارج از تهران هم باز شد

در حالی که مناقشه بر سر فعالیت تاکسی‌های آنلاین میان اتحادیه تاکسی‌رانی و تاکسی‌های اینترنتی بالا گرفته، پای این تاکسی‌ها به خارج از محدوده تهران نیز باز شد و فعالیت‌ آنها رسما گسترده‌تر شد.

به گزارش شمانیوز:در حالی که مناقشه بر سر فعالیت تاکسی‌های آنلاین میان اتحادیه تاکسی‌رانی، اتحادیه فناوران و شهرداری بالا گرفته، پای این تاکسی به محدوده خارج از تهران نیز باز شد.

در بازار تاکسی‌های اینترنتی، از دیروز نرم افزار تپسی برای مسیرهای کرج نیز فعال شده و این تغییر را می‌توان آغاز گسترش فعالیت کسب و کارهای تاکسی اینترنتی به خارج از محدوده تهران دانست.

همچنین در پی پیشنهادات اخیر مقامات دولتی برای تشکیل اتحادیه صنفی فعالان کسب‌و کارهای اینترنتی برای حل مناقشه این کسب و کارها پیش بینی می‌شد این موضوع سرانجام به زودی در کشور تعیین تکلیف شود.

احتمال می‌رود این امر به دلیل حجم زیاد سفر بین کرج و تهران و بالعکس باشد.

منبع:فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پای تاکسی اینترنتی به خارج از تهران هم باز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..