تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیراندازی مرگبار در کافی‌شاپ استانبول

به گزارش افکارنیوز،

 دو فرد مسلح که سوار بر یک موتوسیکلت بودند به سمت یک کافی‌شاپ در «استانبول» تیراندازی کردند و در نتیجه آن پنج نفر زخمی شدند.

شبکه راشاتودی در اینباره گزارش کرد، این حمله در شمال غربی منطقه «فاتیح» استانبول به وقوع پیوست. دفاتر دولت استانی، از جمله دفتر فرماندار، مقر پلیس و شهرداری کلان‌شهر استانبول در این منطقه مستقر شده بود.

گزارش‌های رسانه‌های محلی حاکی از آن است که یگان‌های اجرای قانون و امدادگران به محل حادثه اعزام شده‌اند و زخمی‌های این حادثه نیز به بیمارستان منتقل شدند. 

مأموران پلیس ترکیه تحقیقات درباره این حمله را آغاز کرده‌اند اما هنوز اطلاعاتی در خصوص تروریستی بودن این حادثه موجود نیست.

با اینحال مأموران پلیس معتقدند که این حادثه احتمالاً درگیری بین دو گروه رقیب و دشمن بوده است اما جزئیات بیشتری هنوز در دسترس نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیراندازی مرگبار در کافی‌شاپ استانبول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..