تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محاکمه فوتسالیست معروف به اتهام تجاوز به دختر جوان تهرانی!

فوتسالیست معروفی که متهم است با فریب دختری جوان وی را در خانه‌اش مورد آزار و اذیت قرار داده، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

محاکمه فوتسالیست معروف به اتهام تجاوز به دختر جوان تهرانی!

فوتسالیست معروفی که متهم است با فریب دختری جوان وی را در خانه‌اش مورد آزار و اذیت قرار داده، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

رسيدگي به اين پرونده از چندي قبل با شكايت دختري جوان در دستور كار پليس قرار گرفت. دختر جوان به مأموران گفت، يكي از فوتساليست‌هاي معروف كه با وي طرح دوستي ريخته بود وي را فريب داده و به خانه‌اش كشانده و در آنجا وي را مورد آزار و اذيت قرار داده است. با اين شكايت پرونده به دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد و صبح ديروز اتهام تجاوز به عنف به متهم كه فوتساليستي 27ساله است و سابقه بازي در تيم ملي را دارد تفهيم شد.

 محاکمه فوتسالیست معروف به اتهام تجاوز به دختر جوان تهرانی!

در اين جلسه شاكي جزئيات حادثه‌اي را كه برايش اتفاق افتاده بود بازگو كرد. او گفت: فوتساليست جوان از مدتي قبل به شكل تلفني و پيامكي و حتي تلگرامي با من در ارتباط بود و ادعا مي‌كرد به من علاقه دارد و مي‌خواهد با من ازدواج كند. من هم به اين خيال كه او واقعا قصد ازدواج دارد به رابطه تلفني‌ام با او ادامه دادم تا اينكه يك شب از من خواست براي ديداري كوتاه به خانه‌اش بروم. من هم قبول كردم و به آنجا رفتم اما او من را در خانه‌اش زنداني كرد و مورد آزار و اذيت قرار داد.

به‌دنبال اظهارات دختر جوان، متهم در جايگاه ايستاد و به دفاع از خودش پرداخت. او گفت: اتهام تجاوز به عنف را قبول ندارم و دختر جوان با خواست خودش به خانه‌ام آمده بود. با وجود انكارهاي متهم، قضات دادگاه پس از شنيدن دفاعيات وكيل مدافعش و اخذ آخرين دفاع از او براي تصميم‌گيري وارد شور شدند و قرار است به‌زودي رأي خود را صادر كنند.

در همين حال وكيل شاكي به فارس گفت: براساس اظهارات موكلم روز 4شهريور‌ماه اين فوتساليست با خوراندن نوشيدني موكلم را بيهوش كرده و در نهايت وي را مورد آزار و اذيت قرار داده است. وي ادامه داد: متهم بارها مدعي شد كه شاكي به عقد موقت وي درآمده اما دادگاه زماني كه از او صيغه‌نامه كتبي خواست وي نتوانست ادعاي خود را ثابت كند. به گفته وي به‌نظر مي‌رسد تا هفته ديگر رأي دادگاه در اين‌باره صادر مي‌شود.

روزنامه همشهری

اخبار مرتبط:

آزار و اذیت وقیحانه زن جوان در اتاق هتل 2 فوتبالیست مشهور!+عکس

رسوایی 4 فوتبالیست مشهور به خاطر هتک حیثیت تکان دهنده دختر جوان +عکس

هتک حرمت و تجاوز وحشیانه دختر نوجوان در بوستانی در غرب تهران

خبر تکان دهنده درباره فساد بازیکن سرشناس لیگ برتری!!

اتهام فساد اخلاقی به مدافع سابق باشگاه معروف+عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محاکمه فوتسالیست معروف به اتهام تجاوز به دختر جوان تهرانی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..