تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنز؛ آموزش جنبش جادویی ورژن 1395

طنز با توجه به اینکه آهنگ مرغ سحر هم ورژن جدیدش آمده و ورژن جدیدش با دوپس‌دوپسی وطن‌دوستانه ساخته شده، ما رسالت خودمان را که از مسیر همت دچار ترافیک است، این‌طوری تشخیص دادیم که جنبش و فعالیت دانشجویی ورژن جدید را آموزش بدهیم تا تکلیف دانشجویان، اساتید، سیاست‌مداران و باقی کسبه محل مشخص شود:

۱- با توجه به اینکه جنبش دانشجویی از سرود «مرغ سحر ناله سر کن» رسیده به ترانه‌های اجتماعی و سیاسی «تو فقط هستی که باشی...»، دانشجویان برای فعالیت دانشجویی کافی است بدانند جای چی، چی بخونند.

٢- با توجه به اینکه دانشجویان مدت‌هاست وسط میدان نیستند و امسال هم دیگر خودشان گلزار را برای روز دانشجو دعوت کرده‌اند، نتیجه می‌گیریم که دانشجوها واقعا می‌خواهند بیایند وسط.

٣- بیچاره دانشجویان ما که از ته دل می‌خواهند بیایند وسط، اما نمی‌‌دانند کجا.

٤- با توجه به اینکه دانشجویان از انواع حقوق اولیه و خواسته‌های اجتماعی و خواسته‌های انسانی، در سال‌های اخیر فقط خواسته ازدواج دانشجویی دارند، نشان می‌دهد جریان دانشجویی ما نه‌تنها به بلوغ رسیده، بلکه از بلوغ خارج شده و هم‌اینک در گذار تاریخی حالت ازدواج است.

٥- با توجه به اینکه الان می‌گویند دانشجو لزوما نباید جنبش دانشجویی کند و این دوتا از هم جداست، الان طوری شده که دانشجو در دانشگاه جای جنبش دانشجویی، فقط دانشجویی می‌کند و جنبشش را دایورت می‌کند به بیرون از دانشگاه.

وصیت

سوفیا... عشق من... من تنها جنبنده‌ای که روی زمین دوست دارم دانشجوست در حال جنبش دانشجویی. کاش تو بجنبی و دانشگاه قبول شوی و جنب‌وجوشی در دانشگاه درافکنی. عاشق اول و آخر جنبش دانشجویی تو؛ میدون دوم.

منبع : روزنامه شرق




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنز؛ آموزش جنبش جادویی ورژن 1395»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..