تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر باغ گل دبی زیبا و دیدنی

ایران مطلب : نگاهی به باغ گل دبی که یکی از عجایب دنیا محسوب می شود . دبی نه تنها برای آسمان خراش های بسیار بلند، بلکه برای معماری خاص ساختمان ها و هتل های لوکس شهرت دارد. از جمله می توان به «باغ جادوئی» اشاره کرد که یک جاذبه گردشگری زیبا محسوب می شود. این باغچه در عرض دو سال در بیابان بی آب و علف ساخته شده و در حال حاضر یکی از بزرگ ترین پارک های جهان محسوب می شود. بسیاری از افرادی که از «میراکل گاردن» دیدن کرده اند، اعتقاد دارند که این باغ یکی از عجایب هشتگانه دنیا محسوب می شود که جاذبه های بصری فراوانی دارد. این پارک حدود ۶٫۷ هکتار مساحت داشته و بیش از ۴۵ نوع گل متنوع در آن کاشته شده است. معمارها این گل ها را به اشکال گوناگونی همانند هرم یا حلقه های مارپیچ ساخته اند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر باغ گل دبی زیبا و دیدنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..