تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت لکه بینی در زنان، چیکار کنم؟

لکه بینی دارم، علت چیست به خاطر پولیپ این مشکل پیش اومده یا به خاطر معاینه است؟

سوال:

باسلام من یک هفته پیش برای اقدامات قبل از بارداری به دکتر مراجعه کردم که تست پاپ اسمیر و معاینه رحم انجام دادم داخل سونوگرافی نوشته پولیپ 7mm آندومتر میومترهتروژن از یک روز بعد از معاینه لک بینی پیدا کردم الان بعد از یک هفته خونریزی بیشتر شده و حالت پریودی را دارم با همان درد دل پریودی البته خونریزی کم و زیاد میشه, با توجه به اینکه من موقعی که به دکتر مراجعه کردم تازه پاک شده بودم و قبل از آن پریود های مرتبی داشتم علت چیست به خاطر پولیپ این مشکل پیش اومده یا به خاطر معاینه است؟آیا این پولیپ خطرناکه برای بارداری؟؟چون دکتر گفت اگر حامله شدی و سقط داشتی من کورتاژ میکنم فعلا دست نمیزنم من خیلی نگرانم چون دوست ندارم وقتی حامله شدم بچه سقط بشه لطفا راهنمایی نمایید با تشکر 

جواب:

دوست عزیز. لکه بینی بخاطر معاینه است و خودبخود برطرف میشود.  معمولا برای پولیپ های کوچک زیر 1 سانتی متر که هیچ علامتی هم نداشته و فقط در سونوگرافی تشخیص داده شده اند کورتاژ و خارج کردن آن صورت نمیگیرد. و دراکثرموارد باوجود این پولیپ بارداری سالم صورت میگیرد. درضمن خود عمل کورتاژ دربعضی مواقع ایجاد چسبندگی در رحم میکند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت لکه بینی در زنان، چیکار کنم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..