تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




10 هزار دلار پرید

استقلال در شبی که نمایش چندان دلچسبی نداشت در آستانه کسب یک امتیاز از یک بازی خارج از خانه بود؛ اما ضربه سر دقیقه نود مهاجم الاهلی، داشته‌های استقلال را بر باد داد و شکست را برای آبی‌ها، جایگزین نتیجه تساوی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی,در این بین هم تک امتیاز مهم خارج از خانه و بازی اول از دست رفت؛ و هم 10 هزار دلار پاداشی که استقلال می‌توانست با کسب این تساوی به دست آورد. ای‌اف‌سی در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان آسیا به تیم‌هایی که به نتیجه تساوی می‌رسند 10 هزار دلار پاداش می‌دهد.

استقلالی‌ها در اولین بازی تا آستانه کسب این پاداش رفتند اما سهل‌انگاری مدافعان این تیم و البته تیزهوشی مهاجمان الاهلی، فرصت به دست آمدن تک امتیاز و پاداش را از آبی‌ها گرفت.

 
در روز اول بازی‌ها استقلال خوزستان توانست برخلاف همنان تهرانی سه امتیاز بازی برابر الفتح عربستان را به دست آورد و پاداش 50 هزار دلاری را دریافت کند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «10 هزار دلار پرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..