تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجموعه تصاویر جالب و دیدنی که بادپر های شکری بامزه را نشان می دهند

جهانی که ما در آن زندگی می کنیم، مملو از شگفتی ها و عجایب گوناگون است. در این میان، حیوانات و جانوران بامزه زیادی به چشم می خورند که دیدنشان می تواند هر کسی را شگفت زده کند. هنگامی که واژه حیوانات بامزه را به کار می بریم، بسیاری ناخودآگاه یاد گربه ها می افتند. اما ما قصد داریم نمونه ای از جانداران را به شما نشان دهیم که از گربه ها هم بامزه تر هستند.

«بادپر شکری» نام گونه از کیسه داران است که می تواند به راحتی در هوا معلق شود. آن ها از نظر رفتاری و ظاهری، شبیه به سنجاب های پرنده هستند و نگهداری از آن ها چندان کار آسانی نیست؛ هرچند که برخی ها بادپر شکری را به عنوان حیوان خانگی نگه می دارند. تصاویر زیر شما را بیشتر با این حیوانات بامزه و دوست داشتنی آشنا خواهند کرد، پیشنهاد می دهیم به تماشای آن ها بنشینید و لذت ببرید.

70

71

72

73

74

75

76

77

78

79




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجموعه تصاویر جالب و دیدنی که بادپر های شکری بامزه را نشان می دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..