تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : کوه از اینجا دیده می‌شد اگر


کوه از اینجا دیده می‌شد اگر


زندگی > مهارت‌ها – همشهری دو – شیدا اعتماد:
اگر این لکه زشت سیمانی که به خیابان پشت کرده، نبود، کوه از اینجا دیده می‌شد.

می‌توانستی در روز ابری لایه رقیق مه را ببینی و برف تازه را. نزدیک‌های بهار، دامنه‌های کوه از رنگ قهوه‌ای خاکستری مرده، کم‌کم می‌رفت به سمت سبز کم‌رنگ و بعد از تعطیلات عید، آن گرد سبز می‌پاشید روی همه کوه تا نزدیک لکه برف. برف آنقدر می‌ماند تا رودخانه درکه را پر از آب کند و صدای رود تا مدت‌ها صدای پس‌زمینه‌ همه گفت‌و‌گوهایمان می‌شد. از بزرگراه که به سمت خیابان می‌پیچیدی می‌دانستی روز، خوب خواهد بود یا بد. اگر آسمان براق بود و ابرها دیده می‌شدند، روز راهش را به خوشی پیدا می‌کرد و اگر لایه دود نشسته بود تا کوه‌ها را پنهان کند، بی‌امید می‌ماندی. آن‌سوتر دیوار کاهگلی باغی پیدا بود که می‌رفت تا در پیچ کوچه ناپدید شود. سگی از بالای دیوار سرک می‌کشید به کوچه و ماشین‌ها و عابرها را تماشا می‌کرد. سرشاخه‌های چنارها دیده می‌شد و هر روز می‌فهمیدی که بهار یک قدم نزدیک‌تر شده است. حالا به‌جای این همه قصه‌های هر روزه، یک دیوار سفید سیمانی آمده است که یک حرف تکراری را تحویلمان بدهد؛ دیواری که خاطره و منظره و ‌رؤیا را از ما دزدیده و به جایش چیزی نداده جز فقدان؛ فقدان خاطره‌هایی که پشتش پنهان کرده است.

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : عضله سازی بدون دوپینگ!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : کوه از اینجا دیده می‌شد اگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..