تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزینه احداث ۱۵ مدرسه عشایری توسط ژاپنی پرداخت شده است

به گزارش افکارنیوز، مدیر کل آموزش و پرورش عشایری کشور افزود: این طرح از سال ۱۹۹۹ در ایران شروع به فعالیت کرده و تا سال ۲۰۱۴ با نهادها و دستگاه هایی غیر از آموزش وپرورش همکاری داشته است، اما از این سال با امضای توافق نامه با وزارت آموزش و پرورش اقدام به ساخت مدارس کانکسی در مناطق ییلاقی عشایر کرده است. یزدان پناه اظهارکرد: براساس توافق نامه اخیر که بین دو کشور منعقد شده ۱۱ باب مدرسه در استان کهگیلویه و بویراحمد و ۱۰ باب مدرسه در استان لرستان احداث می شود که عمدتا در مناطق ییلاقی و مکان هایی که عشایر حداقل ۶ ماه در آنجا سکونت داشته باشند، ساخته می شود.

وی ازآغاز ساخت این مدارس در فروردین ماه ۹۶ خبر داد و افزود: حداکثر در مدت ۴ ماه عملیات احداث این مدارس به پایان می رسد و درشهریورماه به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش عشایری کشور خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود میزان هزینه ساخت ۲۱ باب مدرسه مذکور ۴۰۰ میلیون تومان باشد که از محل اعتبارات بلاعوض کشور ژاپن به حساب استان های ذی نفع واریز می شود.

وی تصریح کرد: طراحی و اجرای این پروژه ها توسط متخصصین داخلی انجام می شود.

مدیرکل آموزش وپرورش عشایر کشور افزود: با اجرای این طرح بستر مناسبی برای آموزش با کیفیت در مناطق محروم فراهم می شود و گسترش عدالت آموزشی، توسعه پوشش تحصیلی و ایجاد فرصت برابر تحصیلی برای همه که از اهداف سند تحول بنیادین است نیز محقق خواهد شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزینه احداث ۱۵ مدرسه عشایری توسط ژاپنی پرداخت شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..