تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمانده آمریکایی مدعی شد ارتش عراق قبل از کمک ما ارتش شکست خورده بود

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا گفت داعش به این زودی از بین نمی رود و نبردهای زیادی پیش رو داریم.

متیس در اظهاراتی در بغداد گفت: ارتش عراق با حمایت کامل ائتلاف مبارزه می کند. همچنان که ما به نبرد خود ادامه می دهیم همه ما می دانیم که داعش با این نبرد از بین نمی رود. نبردهای بیشتری پیش روی ما است و ما با هم متحد هستیم. همچنان که به آینده می نگریم ما همچنان در کنار ارتش عراق و مردم این کشور که با این دشمن می جنگند، خواهیم بود.

استفان تاونسند فرمانده ائتلاف تحت فرماندهی آمریکا در عراق هم گفت: من پیش بینی نمی کنم که دولت عراق از ما بخواهد که به فوریت و پس از عملیات موصل خاک عراق را ترک کنیم. به نظرم دولت عراق این موضوع را تشخیص می دهد که این نبرد یک نبرد کاملا پیچیده است و آنها حتی پس از عملیات موصل به ما نیاز خواهند داشت.

وی افزود: اگر شما کمی به قبل و دو سال پیش بازگردید این ارتش(عراق) یک ارتش شکست خورده و در هم شکسته بود و به سختی می توانست پایتخت کشور را حفظ کند. زمانی که آنها از ائتلاف درخواست کمک کردند این ارتش توانست در مدت دو سال کارهای زیادی انجام دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمانده آمریکایی مدعی شد ارتش عراق قبل از کمک ما ارتش شکست خورده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..