تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری شدید گروه‌های مسلح با داعش در درعا

درگیری میان گروههای مسلح و گروهک تروریستی موسوم به "جیش خالد بن ولید" وابسته به تروریست‌های داعش در حومه غربی درعا ادامه دارد.

  العالم - درگیری های شدید از نخستین ساعات بامداد امروز میان گروههای مسلح و گروهک تروریستی موسوم به "جیش خالد بن ولید" وابسته به تروریست های داعش همچنان درچندین محور در حومه غربی درعا ادامه دارد. این گروهک تروریستی به تازگی حملات گسترده ای را در این منطقه آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری آسیا به نقل از منابع میدانی، تروریست های داعش موفق شدند شهرهای "تسیل، سحم، جولان، عدوان و تل جموع" را به کنترل خود درآورد در حالیکه همچنان درگیری های شدیدی میان گروههای مسلح و داعش در شهرهای "حیط و جلین" در حومه غربی درعا ادامه دارد.

گفتنی است، عناصر "لواء شهداء الیرموک"در ماه مه 2016 اعلام کردند با عناصر"جماعة المجاهدین" و "حرکة المثنى" ادغام و متحد شده‌اند و ائتلافی جدید به نام "جیش خالد بن الولید" تشکیل داده‌اند که متحد داعش است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری شدید گروه‌های مسلح با داعش در درعا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..