تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع هزاران انگلیسی مقابل پارلمان در اعتراض به سفر ترامپ

هزاران نفر از مردم لندن در اعتراض به سفر رئیس‌جمهوری آمریکا به بریتانیا مقابل پارلمان این کشور تجمع کردند.

 

به گزارش فارس، هزاران نفر از مردم انگلیس دوشنبه شب مقابل پارلمان این کشور تجمع کردند تا اعتراض خود را به سفر رسمی برنامه‌ریزی شده «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا به انگلیس اعلام کنند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «رویترز»، این تجمع زمانی انجام گرفت که قانونگذاران پارلمان بریتانیا گرد هم آمده بودند تا درباره دیدار احتمالی ترامپ با ملکه الیزابت تصمیم‌گیری کنند.

بر اساس این گزارش، سفر رئیس‌جمهوری آمریکا به بریتانیا قرار است به دعوت رسمی «ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس در سال جاری میلادی انجام گیرد. دولت بریتانیا به دنبال تأیید «روابط خاص» با آمریکا و همچنین تضمین توافق تجاری است در شرایطی که برای ترک اتحادیه اروپا آماده می‌شود.

سفر ترامپ به انگلیس که درست چند ساعت پیش از امضای فرمان اجرایی رئیس‌جمهوری آمریکا در خصوص منع ورود مهاجران به آمریکا اعلام شد، اعتراضات گسترده‌ای را در بریتانیا به دنبال داشته است. به طوری که حتی حدود دو میلیون نفر از مردم انگلیس با امضای طوماری از پارلمان خواسته‌اند تا مانع از انجام این دیدار شود.

نشست روز دوشنبه پارلمان که در حقیقت یک نشست صوری است و قدرتی برای اجبار دولت به پس گرفتن این دعوت رسمی ندارد، در میان شعارهای هزاران معترض انگلیسی علیه رئیس‌جمهوری آمریکا برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع هزاران انگلیسی مقابل پارلمان در اعتراض به سفر ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..