تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




50 درصد سهمیه میوه شب عید خراسان رضوی ذخیره‌سازی شده است

فرهاد فرخ‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: با توجه به اینکه میزان تولید میوه در خراسان رضوی در شب عید به اندازه مورد نیاز نیست باید از خارج از استان آن را تأمین کنیم به همین علت 1500 تن سیب و 3000 تن پرتقال به خراسان رضوی سهیمه داده شده که بخشی از آن هم اکنون وارد استان شده است.

وی بیان کرد: تمام سهمیه سیب استان از شهرستان‌‎های دماوند و ارومیه وارد شده و از سهمیه پرتقال 1120 تن پرتقال وارد استان شده که از باغات شمال و از نوع تامسون بوده است.

مدیر امور تنظیم بازار جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی ادامه داد: این ذخایر در سردخانه‌های مشهد، نیشابور، سبزوار و تربت حیدریه نگهدازی شده و با توجه به حجم بالای تولید پرتقال در ایران سرمازدگی باغات شمال نمی‌تواند در کمبود این محصول اثرگذار باشد تنها ممکن است روی قیمت‌ها تأثیر بگذارد.

فرخ منش با تأکید بر اینکه هم اکنون قیمت توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازار مشخص نیست، اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار استان این قیمت‌ها را مشخص کرده و طرح نیز از 27 اسفند آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «50 درصد سهمیه میوه شب عید خراسان رضوی ذخیره‌سازی شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..