تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تونس، مصر و الجزایر بر مخالفت با راهکار نظامی در لیبی تاکید کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، وزرای خارجه تونس، الجزایر و مصر در بیانیه پایانی نشست خود در تونس بر حمایت از حل و فصل سیاسی بحران لیبی و ضرورت نزدیک سازی دیدگاه های تمام طرف های سیاسی این کشور تاکید کردند.

نشست وزرای خارجه مصر، الجزایر و تونس با پیشنهاد «الباجی قائد السبسی» رئیس جمهور تونس طی روزهای ۱۹ و ۲۰ فوریه در پایتخت این کشور برگزار گردید.

در بیانیه پایانی این نشست که توسط «خمیس الجهیناوی» وزیر امور خارجه تونس قرائت گردید بر حمایت شرکت کنندگان از تحقق آشتی جامع در لیبی با کمک سه کشور مذکور و تحت نظارت سازمان ملل متحد تاکید شده است.

وزرای خارجه مصر، الجزایر و تونس همچنین بر مخالفت با هرگونه راه حل نظامی و دخالت های خارجی در بحران لیبی تاکید کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تونس، مصر و الجزایر بر مخالفت با راهکار نظامی در لیبی تاکید کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..