تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتحاد هر مقام عربی با رژیم صهیونیستی به معنای مرگ وی است

به گزارش شبکه خبری المیادین، البطش بامداد سه شنبه با اشاره به این که اگر اسرائیل باردیگر بخواهد به لبنان حمله کند، هیچ گونه خط قرمزی در پاسخ گویی نخواهیم داشت، تصریح کرد: مردم فلسطین باید از توافق اسلو خارج شده و از به رسمیت شناختن دشمن صهیونیستی صرف نظر کنند.
‌این مقام ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه با قدر دانی از ایران به دلیل برگزاری کنفرانس بین المللی حمایت از ملت فلسطین خاطرنشان شد: مشارکت گسترده کشورها از سراسر جهان در این کنفرانس،‌ اهمیت زیادی به آن داده است.
البطش درخصوص مذاکرات با رژیم صهیونیستی هم گفت که بهتر آن است که مجلس ملی فلسطین و محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان از مذاکره با اسرائیل دست بردارند.
وی در واکنش به نشست مخفیانه بنیامین نتانیاهو، جان کری وزیر امور خارجه پیشین آمریکا، عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر و عبدالله دوم شاه اردن در عقبه این کشور،‌ نیز گفت: ما همچنان بر گزینه مقاومت و جهاد تاکید داریم.
وی با بیان اینکه اگر مشکلات با اسرائیل حل شود، به سود شهرک سازی اشغالگران است،‌ تصریح کرد: ‌کشورهای عربی باید موضع گیری خود را نسبت به مباهات ورزیدن اسرائیل از همکاری با آن کشورها اعلام کنند.
البطیش در پایان افزود: من به نام اهل سنت، شیعه و مسیحی اعلام می کنم که ما به اسرائیل تنها به عنوان دشمن خود می نگریم.
ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه ملت فلسطین روز سه شنبه «فردا » با حضور 80 هیات و 700 مهمان خارجی در تهران برگزار می شود.
شبس**9363*1488*مترجم:‌محمد تدو*انتشاردهنده: بهمن بامداد**

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتحاد هر مقام عربی با رژیم صهیونیستی به معنای مرگ وی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..