تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موافقت یک چهارم کانادایی ها با محدود شدن مهاجرت به این کشور

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که یک چهارم مردم کانادا از محدود شدن روند مهاجرت به کانادا و به شیوه سیاست مهاجرتی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا حمایت می کنند.


 نتایج نظرسنجی که موسسه «آنگوس رید» انجام داده است، نشان می دهد که 58 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی خواهان آن هستند که دولت پناهجویان کنونی سوری را بپذیرد که تعدادشان در حال حاضر بالغ بر 40 هزار تن است.


این افراد همچنین عنوان کرده اند که مایل هستند تا کشورشان حتی با پذیرش تعداد بیشتری از مهاجران نیز موافقت کند.


براساس این نظرسنجی، ‌بیش از 40 درصد دیگر اعلام کرده اند که این تعداد پناهجویان زیاد است و اوتاوا نباید بیش از این پناهجو بپذیرد.


بیش از نیمی از شهروندان کانادایی شرکت کننده در این نظرسنجی درخصوص موضوع ادغام پناهجویان سوری در جامعه کانادا نیز معتقد بودند، پناهجویان سوری تلاش لازم را برای ادغام در جامعه کانادا نمی کنند.


نظرسنجی موسسه «آنگوس رید» دارای جامعه آماری یکهزار و 508 تن و ضریب خطای آن 2 و نیم درصد بود و در بازه زمانی 18 تا 21 بهمن ماه انجام شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موافقت یک چهارم کانادایی ها با محدود شدن مهاجرت به این کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..