تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در برنامه نود چه گذشت؟

به گزارش پایگاه 598، برنامه نود دوشنبه شب(دوم اسفند‌ماه) ساعت 22:45 آغاز شده که قرار است به دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر و همچنین بازی‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا پرداخته شود.
 رسیدگی شود.

نظرسنجی برنامه نود

مخاطبان برنامه نود می‌توانستند از بین «محمد ابراهیمی»، «سروش رفیعی»، «گادوین منشا» و «امید نورافکن» یک نفر را به‌عنوان بهترین بازیکن بهمن ماه انتخاب کرده و پیامک کنند.

 منصوریان: باخت به الاهلی در بهترین زمان بود

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در گفت‌وگوی اسکایپی با برنامه نود گفت: سعی کرده بودیم تمام آنالیزها را از الاهلی داشته باشیم؛ می‌دانستیم آنها تنها تیمی در حوزه خلیج فارس هستند که روی تمام ضربات ایستگاهی برنامه دارند؛ کادر فنی تلاش کرد از بازی قبل تاکنون برای هر بازیکن قسمت‌های خوب و مثبت حریف را بگوید تا دچار اشتباه نشوند.

او با بیان اینکه روی بحث ضربات آزاد الاهلی کار کرده بودیم، ابراز کرد: گفتیم باید روی این مسئله(ضربات ایستگاهی) توجه داشته باشیم چون آنها با همین روش نایب قهرمان آسیا شده بودند و ما نیز سال قبل در نفت اینطور شکست خورده بودیم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: مقابل الاهلی خیلی خوب به بازی برگشتیم ولی در مبحث شرح وظایف خوب عمل نکردیم؛ با اینکه گفته بودیم امکان دارد روی ضربات آزاد گل بخوریم اما اینطور شد؛ در نیمه اول منطقی برخورد نکردیم اما بعد از گل تساوی هم دو موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم.

منصوریان با تاکید بر اینکه از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و از دست دادیم، اظهار کرد: اگر شرح وظایف را به درستی عمل می‌کردیم می‌توانستیم با نتیجه عادلانه یک بر یک بازی را تمام کنیم و حتی به نتیجه دلخواه و پیروزی برسیم اما در دو دقیقه پایانی گل خوردیم.

او درمورد عملکرد خوب مهدی رحمتی برابر الاهلی گفت: رحمتی مخصوصا روی ضربات خلیل احمد فوق‌العاده کار کرد و مهارهای خوبی داشت؛ برای بازیکنان و به ویژه روی گل دوم برنامه‌ریزی انجام داده بودیم و می‌دانستیم مربی آنها روی ضربات آزاد برنامه دارد ولی به همین تاکتیک تنبیه شدیم.

سرمربی استقلال عنوان کرد: اگر افق روشن برای استقلال در آسیا ترسیم کنیم، در بهترین زمان ممکن تیم ما باخت؛ این را نمی‌گوییم این باخت خیلی مثبت بود ولی جوانان ما امروز متوجه شدند اگر در حین بازی از خودشان مواظبت نکنند و حواس‌شان نباشد حتی در آخرین دقیقه حریف به آنها امان نمی‌دهد.

منصوریان تصریح کرد: این باخت طوری بود که خستگی را بر تن بچه‌های ما گذاشت ولی این شکست در بهترین زمان ممکن رخ داد؛ شاید در هفته‌های آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا این اتفاق می‌افتاد بیشتر به ضرر ما می‌شد.

او ادامه داد: به بازیکنان گفتم اگر می‌خواهیم از افتخار استقلال دفاع کنیم باید زحمت و تلاش بیشتری داشته باشیم؛ از عملکرد بچه‌ها در نیمه اول رضایت نداشتیم اما در نیمه دوم فوق‌العاده بودیم.

سرمربی استقلال درمورد بازی هفته آینده برابر التعاون عربستان گفت: باتوجه به اینکه امکانات و شرایط زمین در امارات خوب است تا روز هفتم در باشگاه ایرانیان دبی کارمان را انجام می‌دهیم و بعد از آن به عمان می‌رویم تا از التعاون عربستان میزبانی کنیم.

منصوریان اظهار کرد: با توجه به اینکه می‌دانستیم الاهلی وقتی عقب می‌افتد احتمالا آساموآ ژیان را می‌آورد، فرشید باقری و مجید حسینی را اضافه کردیم تا نیم‌نگاهی هم به ضد حملات و گلزنی داشته باشیم؛ فرشید باقری پیغام‌های خوبی در مسابقه گذشته که به میدان رفت به ما داشت که به همین دلیل او را به زمین فرستادیم؛ اگر برگردیم به عقب باز هم از سید مجید حسینی را استفاده می‌کنیم.

 پرسپولیس 2 سپاهان 1

نکات بازی

سپاهان با کسب 8 پنالتی، پنالتی‌گیرترین تیم لیگ برتر
سپاهان هشت پنالتی در این فصل به دست آورده که 6 بازیکن متفاوت آنها را زده‌اند.
پرسپولیس پس از 9 بازی در ورزشگاه خانگی گل خورد.
سپاهان سه بازی و 8 گل خورده که از این نظر بدترین خط دفاعی لیگ در سه هفته اخیر را داشته است.
پیروزی رفت و برگشت پرسپولیس برابر سپاهان پس از 43 سال
بیرانوند برای نخستین بار در این فصل در دو بازی پیاپی گل خورد.
سپاهان پنج بازی بدون برد.
پرسپولیس در هشت بازی اخیر خانگی به پیروزی رسیده است.

- کنفرانس مربیان

عبدالله ویسی: می‌توانستیم بازنده این مسابقه نباشیم و حتی به برتری برسیم؛ بدون اینکه پرسپولیس حتی یک موقعیت به غیر از دقیقه یک داشته باشد به برد دست پیدا کرد.
برانکو ایوانکوویچ: کنترل بازی را در دست گرفتیم؛ در یک برهه از زمان که جلو افتادیم ضعیف بودیم؛ مشخص بود چقدر جای سید جلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا خالی است اما باز هم می‌گویم مهم‌ترین هدف ما برتری بود که به آن رسیدیم.

 رضاییان: ریسک بزرگی برای زدن پنالتی کردیم

رامین رضاییان در گفت‌وگوی ضبط شده با برنامه نود درباره پنالتی جالب توجه برابر سپاهان که با همکاری طارمی زد، اظهار کرد: بعد از آنکه پنالتی مسی- سوارز را دیده بودم، خیلی دوست داشتم این کار را انجام دهم که با مهدی طارمی در میان گذاشتم ولی وقتی او شنید خیلی تعجب کرد اما برای‌اش جالب بود.

او ادامه داد: خیلی تمرین کردیم به این شکل پنالتی بزنیم  و منتظر فرصت بودیم؛ گفتیم در دربی این کار را حتی در دقیقه 92 انجام دهیم که اتفاق نیافتاد ولی با مهدی قرار گذاشتیم پس از دربی در هر مسابقه‌ای شد آن را انجام دهیم.

رضاییان اضافه کرد: قرار شد برابر سپاهان پنالتی را با کف پا پاس بدهم و مهدی(طارمی) آن را بزند که این ریسک را کردیم و توپ تبدیل به گل شد؛ لحظه‌ای که پشت پنالتی رفتم مهدی گفت پاس بدهم که قسم خوردم این کار را می‌کنم؛ خیلی خوشحال هستم که مهدی آن ضربه را گل کرد؛ امیدوارم این کارمان توهین به هواداران سپاهان و آقای ویسی نباشد.

این بازیکن پرسپولیس ابراز کرد: از آقای برانکو به دلیل انجام این کار معذرت‌خواهی کردیم چون اگر آن پنالتی گل نمی‌شد از همه بیشتر من متضرر می‌شدم؛ به تیم و هواداران بزرگ پرسپولیس تبریک می‌گویم که برابر سپاهان به پیروزی رسیدیم

 به مناسبت پنالتی عجیب پرسپولیس مقابل سپاهان که با همکاری مهدی طارمی و رامین رضاییان به ثمر رسید، تصاویری از پنالتی‌های جذاب سالیان اخیر از جمله پنالتی چیپ علی کریمی مقابل الهلال عربستان، مهدی طارمی برابر النصر عربستان، آرش برهانی مقابل پیام مشهد در آخرین هفته لیگ هشتم، مازیار زارع در دقایق آخر دربی و ... پخش شد.

 ذوب‌آهن صفر استقلال تهران 2

نکات بازی

فرشید اسماعیلی 2 گل و 2 پاس گل
پنجمین برد پیاپی استقلال در لیگ که در هرکدام حداقل دو گل زده است.
استقلال بهترین خط حمله لیگ برتر
چهارمین کلین‌شیت پیاپی استقلال در بازی‌های بیرون از خانه
ذوب‌آهن برای نخستین بار درا ین فصل سه بازی پیاپی شکست خورد.
استقلال بهترین تیم نیم‌فصل دوم

- کنفرانس مربیان

سید مجتبی حسینی: ابتدای بازی باید به گل می‌رسیدیم ولی آنها از تک موقعیت‌هایشان استفاده کردند و صاحب برتری شدند.
علیرضا منصوریان: این قول را داده بودیم اگر شرایط بدنی بچه‌ها خوب شود نتایج خوبی می‌گیریم؛ جلوتر از مسئله تاکتیکی، موج همدلی و دوستی در تیم ما است و علاوه بر آن نشاطی از روی سکوها به تیم ما آمده که توانستیم به خواسته‌مان برسیم.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در برنامه نود چه گذشت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..