تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست بهمن‌ماه خانه موسیقی برگزار شد

نشست ماهانه خانه موسیقی با اجرای موسیقی و معرفی یک آلبوم، در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

به نقل از سایت خانه موسیقی، در ابتدای این نشست که با حضور جمعی از هنردوستان و هنرمندان برگزار شد، سینا و سهیل قادری به اجرای دونوازی سنتور و تنبک در دستگاه ماهور و قطعاتی از استاد فرامرز پایور پرداختند.

در ادامه، مجری برنامه با خواندن متن‌هایی جداگانه، به کیهان کلهر برای کسب افتخاری جهانی و به داریوش طلایی برای انتخاب کتاب «تحلیل ردیف براساس نت‌نویسی ردیف میرزا عبدالله» به‌عنوان کتاب سال هنری تبریک گفت.

برنامه بعدی به دونوازی تار و تنبک احسان منظمی و سحر احمدی در دستگاه همایون و قطعاتی از فرهنگ شریف اختصاص داشت و سپس یک هنرمند آکاردئون نواخت.

همچنین مجری برنامه، مصیبت وارده به حسین علیزده (فقدان برادر) و فرزاد طالبی (فقدان مادر) را به آن‌ها تسلیت گفت و همچنین یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو را گرامی داشت.

برنامه بعدی به معرفی و رونمایی از آلبوم «سرود تنهایی یک رهگذر» اثر وصال عرب‌زاده اختصاص داشت که ابتدا رضا مهدوی - ناشر اثر - درباره روند تولید این آلبوم صحبت‌هایی را مطرح کرد، سپس داریوش پیرنیاکان - استاد موسیقی و نوازنده تار و سه‌تار - در سخنانی کوتاه از مخاطبان برای شنیدن این اثر دعوت کرد.

سپس بهروز مبصری - عضو هیئت مدیره کانون پژوهشگران خانه موسیقی - مختصری از تاریخچه ضبط صفحه در زمان قاجار را ارائه داد و در ادامه، آنسامبل کلاسیک باشگاه موسیقی فرهنگسرای ارسباران به سرپرستی وحید افتخار حسینی، دو قطعه از گریک و سیبیلیوس را اجرا کرد.

اجرای آواز همراه پیانو توسط فرزاد قربانی و همسرش غزاله ناظر فصیحی و همچنین اجرای همنوازی تنبور و دف و تنبک توسط جواد عزیزی، امید ثمری، میلاد داول، پایان‌بخش نشست بهمن‌ماه خانه موسیقی بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست بهمن‌ماه خانه موسیقی برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..