تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم تشییع ایران بزرگمهری راد اسفند ۹۵

همانطور که می دانید ایران بزرگمهری راد صبح روز دوشنبه ۲ اسفند ۹۵ به دلیل سکته مغزی دار فانی را وداع گفت. مراسم تشییع ایران بزرگمهری راد روز سه شنبه ۳ اسفند ۹۵ برگزار می شود. بسیاری از علاقمندان به به فرهنگ و هنر و همینطور طرفداران ایران بزرگمهری راد دنبال کننده اخبار مربوط به مراسم خاکسپاری ایران بزرگمهری راد هستند، به همبن دلیل پورتال وهاران در این مقاله جزئیات خبر تشییع و خاکسپاری ایران بزرگمهری راد را برای شما عزیزان منتشر می کند.

***

همچنین بخوانید: درگذشت ایران بزرگمهری راد (فاطمه بزرگمهری راد) + بیوگرافی

***

پیکر زنده یاد بزرگمهری راد فردا تشییع می شود

زنده یاد ایران بزرگمهری راد سه شنبه سوم اسفند ساعت ۱۰:۳۰ به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) تشییع می شود.

ایران بزرگمهری راد بازیگر پیشکسوت و قدیمی تئاتر و دوبله چندی پیش به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری شد.

وی ساعت سه بامداد امروز دوم اسفند ماه به دلیل عفونت حاد ریوی و نارسایی قلبی در بیمارستان پارسا درگذشت.

شهین دخت نجف زاده گوینده رادیو و از دوستان زنده یاد ایران بزرگمهری راد درباره تشییع پیکر این دوبلور فقید به خبرنگار مهر بیان کرد که فردا سه شنبه سوم اسفند ساعت ۱۰:۳۰ به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) تشییع می شود. مراسم سخنرانی نیز در بهشت زهرا انجام می شود.

مراسم تشییع ایران بزرگمهری راد اسفند 95

عکس های مراسم تشییع ایران بزرگمهری راد

به محض انتشار عکس های تشییع ایران بزرگمهری راد ، پورتال وهاران در همین مقاله عکس های خاکسپاری تشییع ایران بزرگمهری راد به همراه عکس های بازیگران در تشییع ایران بزرگمهری راد را برای شما خوبان منتشر می کند.

***

همچنین بخوانید: درگذشت ایران بزرگمهری راد (فاطمه بزرگمهری راد) + بیوگرافی

***

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم تشییع ایران بزرگمهری راد اسفند ۹۵»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..