تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«اسکورپین-3»؛ اولین هاوربایک دارای سرنشین با قابلیت کنترل دستی [تماشا کنید]

شاید دبی شاهد اولین سری از پهپادهای حامل مسافر در تابستان سال جاری باشد اما اخیراً یک استارتاپ روسی تمایل خود را برای پر کردن آسمان از هاوربایک های دارای سرنشین خود نشان داده و ویدویی از نسخه آزمایشی آن را منتشر کرده است.

شرکت «هاورسرف» (Hoversurf) به عنوان یکی از سازندگان درون های با قابلیت حمل انسان اخیراً پهپاد تک سرنشین فوق العاده ای را تولید کرده که نه تنها قادر است شما را از سطح زمین بلند کند بلکه کنترل کامل دستگاه را در اختیارتان قرار می دهد.

درون مورد اشاره که «اسکورپین-3» (Scorpion-3) نام دارد در اصل از یک طراحی موتور سیکلت مانند با تکنولوژی کوادکوپتر تشکیل شده که سرعت، چابکی و ثبات در پرواز را «در اختیار افراد مبتدی و حرفه ای» قرار می دهد.

گفتنی است در حال حاضر «هاورسرف» از پهپاد خود به عنوان «ابزاری برای استفاده در مسابقات» یاد می کند اما امیدوار است در آینده ای نزدیک بتواند نقش خود را به طور کامل در صنعت حمل و نقل ایفا کند.

لازم به ذکر است «اسکورپین-3» بر پایه قابلیت های نرم افزاری شرکت «هاورسرف» تولید شده و می تواند هر دو مود کنترل اتوماتیک و دستی را در اختیار کاربر قرار دهد.

ناگفته نماند کمپانی روسی «هاورسرف» برای تأمین امنیت سرنشین، سیستمی به خصوص را در درون مورد اشاره تعبیه کرده که برای جلوگیری از تصادف، حداکثر سرعت و ارتفاع دستگاه را محدود می کند.

بد نیست بدانید که «اسکورپین-3» اولین تلاش کمپانی برای ساخت کوادکوپتر دارای سرنشین نبوده و سال گذشته شرکت مورد بحث نسخه ای آزمایشی از محصول دیگر خود را به نمایش گذاشت که هم به صورت کنترل از راه دور و هم کنترل به وسیله سرنشین به پرواز در می آمد.

شاید به این مطالب علاقه مند باشید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««اسکورپین-3»؛ اولین هاوربایک دارای سرنشین با قابلیت کنترل دستی [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..