تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر برنامه های اوتامندی: همه دوست دارند در رئال مادرید بازی کنند

مدیر برنامه مدافع منچسترسیتی از احتمال انتقال این بازیکن به اسپانیا خبر داد.

به گزارش کاپ، ملی پوش آرژانتینی در فصل 2014-15 با مبلغ 31.5 میلیون پوند به سیتی پیوست. بازیکن 29 ساله همیشه دوران خوبی را در استادیوم اتحاد نداشت، اما با غیبت های متوالی وینسنت کمپانی فرصت بازی کردن داشت. مدیر برنامه های او مارتین سندوآ در گفت و گو با رادیو کانتیننتال گفت: نیکو در منچسترسیتی خوشحال است. اما چه کسی هست که بازی در رئال مادرید را دوست نداشته باشد؟ آنها بزرگ ترین باشگاه جهان هستند. په په در حال ترک رئال است و اوتامندی با مدافعی که آنها می خواهند هم خوانی دارد. همچنین بارسلونا نیز از زمانی که او در والنسیا بود به اوتامندی علاقه داشت.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر برنامه های اوتامندی: همه دوست دارند در رئال مادرید بازی کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..