تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادواره سردار شهید مدافع حرم « سید حمید طباطبایی مهر » در مسجد شهید بهشتی

یادواره سردار شهید مدافع حرم « سید حمید طباطبایی مهر » در مسجد شهید بهشتیبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، یادواره چهارمین سالگرد شهید مدافع حرم، سردار سرتیپ پاسدار « سید حمید طباطبایی مهر » چهارشنبه 4 اسفندماه 95 بعداز نماز مغرب و عشاء در مسجد شهید بهشتی برگزار می شود .

 در این مراسم که مسئولان سازمان فرهنگی هنری و تعدادی از روسای فرهنگسراهای تهران، شخصیت های فرهنگی، مذهبی، نظامی و شهروندان دارالمومنین طهران حضور دارند پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری ممتاز حمید قاسمی، سردار عبدالفتاح اهوازیان در قالب روایتگری، رشادت ها، مردمداری و مسئولیت های وی در تامین امنیت این مرزو بوم را تشریح می کند

در بخش های مختلف برنامه نیز کلیپ های تصویری از حماسه آفرینی های سردار شهید « سید حمید طباطبایی مهر » به نمایش در می آید و سخنرانی میهمان برنامه و مداحی و مرثیه سرایی شهادت حضرت زهرا (س) توسط داوود شکاری از دیگر بخش های این برنامه است .

مسجد شهید بهشتی در خیابان پیروزی، خیابان نبرد شمالی، میدان نبرد واقع است .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادواره سردار شهید مدافع حرم « سید حمید طباطبایی مهر » در مسجد شهید بهشتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..