تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سِروِرهای پیام رسان سروش در کجا قرار دارد؟

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیام رسان سروش یکی از نرم افزارهای ایرانی از دسته شبکه های اجتماعی است که در رقابت با شبکه های اجتماعی خارجی در کشور فعال است، این پیام رسان از سوی طراحان جوان ایرانی طرح ریزی و راه اندازی شد است.


نرم افزار سروش با هدف ایجاد رابطه تعاملی آسان در بستر اینترنت برای کاربران و مخاطبان خود امکانات مختلفی از جمله ایجاد کانال، ایجاد گروه، دعوت از مخاطبان برای نصب سروش، مکالمه اینترنتی و ... را فراهم کرده و با نسخه های اندروید، دسکتاپ و ios در رقابت با نرم افزارهای خارجی برخواسته است


برخی می گویند که سِروِرهای این نرم افزار ایرانی در خارج از کشور قرار دارد اما در عکس زیر که با استفاده از نرم افزار Network Connections گرفته شده نشان داده می شود که سرورهای این نرم افزار در ایران- تهران قرار دارد.


سِروِرهای پیام رسان سروش در کجا قرار دارد؟ 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سِروِرهای پیام رسان سروش در کجا قرار دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..