تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل اخراج یک تیم ایرانی از بازی های آسیایی

به گزارش افکارنیوز،

تیم هاکی روی یخ ایران قرار بود که در گروه سوم مسابقات حضور داشته باشد، با این حال OCA تعدادی از بازیکنان این تیم را فاقد شرایط برای شرکت در مسابقات دانسته است. به نظر می‌رسد که مشکل این بازیکنان این است که در سه سال گذشته در ایران زندگی نکرده‌اند هر چند که ملیت ایرانی دارند. گفته می‌شود که تعدادی از بازیکنان برای کشورهای دیگر نیز بازی کرده‌اند که این موضوع باعث می‌شود نتوانند برای ایران بازی کنند.

بازی بین ایران و ماکائو با وجود همه این مشکلات برگزار شد و نتیجه‌ این بازی هفت بر یک بود. البته این بازی به صورت رسمی به حساب نمی آید.

OCA تایید کرده است که ایران می‌تواند به بازی‌هایش ادامه‌ دهد اما این بازی‌ها تنها دوستانه به حساب می‌آیند و در نتایج رسمی مسابقات تاثیری ندارند.

مسئولان برگزاری مسابقات در این باره اعلام کرده‌اند که در روز ۱۸ فوریه کمیته‌ برگزاری بازی‌های زمستانی آسیا اعلام کرد که تیم مردان هاکی روی یخ ایران نمی تواند در بازی‌ها شرکت کند.

۱۳ سازمان بازرسی کل کشور از ۲۲ بازیکن این تیم شرایط لازم را برای شرکت در مسابقات را به دلیل مشکلات ملیتی ندارند. بازی تیم‌ ‌ملی ایران با ماکائو به صورت نمایش برگزار شد. در نهایت نیز ماکائو در این بازی پیروز شد.

شهریار امینی ، یکی از بازیکنان تیم ایران در شبکه اجتماع به این اتفاق اعتراض کرد و آن را مسخره خواند. او در این باره نوشت: بازیکنان محروم ما حتی نمی‌توانند به رختکن بروند و یا با ما در بازی‌ها شرکت کنند.

تیم قرقیزستان نیز همچنین مشکل داشته است، اما با ارائه دادن مدارک کافی از تعلیق شدن و اخراج شدن جلوگیری کرده است. تعدادی از بازیکنان تیم تایلند نیز فاقد شرایط شرکت در مسابقات شناخته شده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل اخراج یک تیم ایرانی از بازی های آسیایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..