تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ویتالی چورکین» از آغاز تا پایان

کد خبر: ۴۸۴۱۵۲

۴۶  بازدید

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد و دیپلمات ارشد بین‌المللی در سن ۶۴ سالگی درگذشت.

خبرگزاری ایلنا: «ویتالی ایوانوویچ چورکین» دیپلمات اهل روسیه از سال ۲۰۰۶ تا امروز-دوشنبه- ۲۰ فوریه ۲۰۱۷ به‌ عنوان نمایندهٔ دائم این کشور در سازمان ملل متحد فعالیت کرد.

چورکین در سال ۱۹۵۲ در مسکو متولد شد. وی در سن ۱۱ سالگی برای اولین بار در یک فیلم ایفای نقش کرد. ویتالی پس از آن در چند فیلم دیگر به ایفای نقش پرداخت و در نهایت برای یادگیری زبان انگلیسی، هنر را کنار گذاشت.

وی از سال ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۴ معاون وزارت امور خارجهٔ روسیه، از ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۸ سفیر این کشور در بلژیک، از ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۳ سفیر روسیه در کانادا، و از ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ سفیر ویژه در وزارت امور خارجهٔ روسیه بود.

ویتالی چورکین از آغاز تا پایان

چورکین در سال ۱۹۷۴ از مؤسسهٔ دولتی روابط بین‌الملل مسکو فارغ‌التحصیل شد، و در همان‌جا مشغول به‌کار شد. وی در سال ۱۹۸۱ از آکادمی دیپلماتیک اتحاد جماهیر سوسیالیستی شوروی دکترای تاریخ گرفت و پس از آن، به‌عنوان مدیر ادارهٔ اطلاعات وزارت امور خارجهٔ این کشور مشغول به‌کار شد.

وی همچنین به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه و معاون وزیر امور خارجه این کشور بین سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۴ فعالیت کرد.

وی به زبان‌های روسی، مغولی، فرانسه، و انگلیسی مسلط بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ویتالی چورکین» از آغاز تا پایان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..