تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفکر انقلابی‌گری استمرار حرکت و تفکر اسلامی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی گفت: انقلابی بودن و انقلابی‌گری یک تفکر است که در اقصی نقاط جهان خواهان و هوادارانی دارد و این تفکر استمرار حرکت و تفکر اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، حجت‌الاسلام ابوذر شاد در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای بقاء و رشد خود، دارای اصول و شاخص‌هایی است که از آن جمله می‌توان به پایبندی به مبانی و ارزش‌های اساسی و آرمان‌های انقلاب اشاره کرد.

وی افزود: وفاداری به مکتب سیاسی امام(ره) و ایستادگی در برابر تحریف خط امام(ره)، پایبندی به استقلال همه جانبه و استکبارستیزی و عدم تبیعت از دشمن (جهاد کبیر) و تکلیف‌گرایی و تقوای دینی و سیاسی از دیگر شاخص‌های انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی گفت: بعد از انقلاب برخی گروه‌ها و افراد در داخل و خارج به دنبال رسیدن به جایگاه‌ها و پست‌ها به صورت ناعادلانه بودند و هنگامی که نتوانستند به اهداف خود برسند اقدام به تحریف اندیشه و مبانی فکری امام(ره) کردند.

وی تصریح کرد: انقلابی بودن و انقلابی‌گری یک تفکر است که در اقصی نقاط جهان خواهان و هوادارانی دارد و این تفکر استمرار حرکت و تفکر اسلامی است که 14 قرن پیش در جزیره العرب ظهور کرد و امروز از ایران اسلامی به دیگر نقاط جهان صادر می شود.

وی خاطرنشان کرد: وفاداری به مکتب سیاسی امام راحل (ره) شاخص انقلابی‌گری است و کنار گذاشتن اهداف و آرمان‌های امام و تسامح با دشمنان انقلاب، انقلابی‌گری را نابود می‌سازد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفکر انقلابی‌گری استمرار حرکت و تفکر اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..