تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر از موسسه خیریه بقیه الله در دومین همایش خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار گناوه

در دومین همایش خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار گناوه از موسسه خیریه بقیه الله (عج) تقدیر شد.

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان گناوه ،با حضور امام جمعه موقت شهرستان و  فرماندار  ، مدیران آموزش و پرورش استان،رییس آموزش و پرورش شهرستان گناوه،جامعه خیرین مدرسه ساز شهرستان و جمع کثیری از فرهنگیان و فرهیختگان،طی مراسمی در سالن اجتماعات مرکز فنی و حرفه ای شهرستان گناوه با اهدای لوح تقدیر به مدیریت موسسه خیریه بقیه الله(عج)،از فعالیتهای این موسسه در جهت همیاری با اداره آموزش و پرورش و حمایت از دانش آموزان نیازمند مدارس شهرستان،تقدیر بعمل آمد.

موسسه خیریه بقیه الله(عج) در سالهای اخیر بعنوان فعالترین موسسه خیریه در زمینه حمایت از دانش آموزان نیازمند،گام های موثری در راستای بهبود شرایط معیشتی و ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند شهرستان برداشته است.

این موسسه سالیانه بالغ بر هفتصد دست البسه فرم مدارس،کفش،کیف و نوشت‌ افزار به دانش آموزان محروم اهدا می نماید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر از موسسه خیریه بقیه الله در دومین همایش خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار گناوه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..