تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نارسایی قلبی علت درگذشت چورکین/ تسلیت پوتین

منابع خبری از جمله شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه علت فوت ویتالی چورکین نماینده دائمی این کشور در سازمان ملل را نارسائی قلبی اعلام کردند.

آفتاب‌‌نیوز :

ایزوستیا و خبرگزاری ایتارتاس نیز شامگاه دوشنبه به نقل از برخی منابع در آمریکا چنین احتمالی را مطرح کرده اند.

ویتالی چورکین نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل در سن 64 سالگی (در حالی که یک روز به شصت و پنجمین سالروز تولد وی مانده بود) در نیویورک درگذشت. 

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه، مرگ چورکین را به بستگان، نزدیکان وی و مقام‌های وزارت امور خارجه روسیه تسلیت گفت.

چورکین که از هشتم آوریل 2006 نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل بود و از دیپلمات‌های مشهور و محبوب این کشور به شمار می‌رفت، چند نشان دولتی از خدمت به دولت را دریافت کرده بود.

چورکین دانش آموخته انستیتو روابط بین المللی مسکو وابسته به وزارت خارجه شوروی در سال 1974 و مسلط به زبان های انگلیسی، فرانسوی و مغولی بود. 

نماینده فقید روسیه در سازمان ملل از سال 1974 تا 1979 در بخش مترجمان وزارت خارجه شوروی کار می کرد و سپس تا سال 1982 دبیر سوم و تا 1987 دبیر دوم و اول در بخش امور آمریکا در این وزارتخانه بود.

وی سال 1989 و 1990 سخنگوی وزارت خارجه شوروی و از این تاریخ تا سال 1991 زمان فروپاشی این حکومت رئیس اداره اطلاعات وزارت خارجه بود.

به گزارش ایرنا، سفیری روسیه در بلژیک، دانمارک، نماینده دائمی روسیه در ناتو و معاون وزیر امور خارجه از پست هایی بود که چورکین تا پیش از انتصاب به مقام نماینده دائمی در سازمان ملل در سال 2006 بر عهده داشت. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نارسایی قلبی علت درگذشت چورکین/ تسلیت پوتین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..