تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدردانی دبیرکل ناتو از پشتیبانی بی چون و چرای آمریکا از ناتو

در نشست خبری بروکسل مطرح شد؛

دبیرکل سازمان ناتو در نشست خبری مشترک با معاون رئیس جمهور آمریکا از پشتیبانی بی چون و چرای وی از ناتو سپاسگزاری کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ناتو در نشست خبری مشترک با معاون رئیس جمهور آمریکا در بروکسل از پشتیبانی بی چون و چرای وی از ناتو سپاسگزاری کرد. 

ینس استولتنبرگ با بیان اینکه از اعلام پشتیبانی مایک پنس از پیمان ناتو که به نمایندگی از دولت آمریکا اتفاق می افتد استقبال می کند افزود: «هم اکنون داریم می بینیم که تعهد استوار و محکم دولت آمریکا به حفظ و تقویت روابط این کشور با ناتو نه تنها در حرف بلکه در عمل دارد اتفاق می افتد.» 

استولتنبرگ با اشاره به تصمیم دولت آمریکا برای اعزام نظامیان تازه نفس به اروپا تاکید کرد این تصمیم در زمینه برقراری امنیت در اروپا بسیار اهمیت دارد و بیانگر تعهد استوار آمریکا به پیمان ناتوست.  

استولتنبرگ مدعی شد ناتو موفق ترین پیمان امنیتی در تاریخ بشر است زیرا همزمان با تغییراتی که در دنیا اتفاق می افتد ناتو نیز تغییر و سازگاری پیدا می کند. اعضای ناتو باید برای ایمن نگهداشتن ملت های خود به همکاری ادامه بدهند و در این مسیر، رهبری آمریکا ضروری است و من خیلی خرسند خواهم شد در نشست ماه مه پذیرای رئیس جمهور ترامپ در بروکسل باشم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدردانی دبیرکل ناتو از پشتیبانی بی چون و چرای آمریکا از ناتو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..