تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایزدپناه: گرگان 40 تا 50 هزار هوادار دارد

لیگ برتر بسکتبال؛

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به تعداد هواداران این تیم گفت: هر باخت تیم همه شهر را تحت تاثیر قرار می دهد.

ایزدپناه:محمد ایزدپناه بعد از شکست مقابل نیروی زمینی با تمجید از مهره های تیم نیروی زمینی به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: پنج بازیکن نیروی زمینی عضو تیم ملی هستند. تیم ما هم اگر در کوارتر دوم کمی منطقی تر بازی کرده و توپ های نزدیکتر به سبد را استفاده می کرد، قطعا می توانست برنده بازی شود.

وی ادامه داد: واقعا تاسف می خورم که تیمم در یک نیمه 19 امتیاز و در نیمه دیگر حدود 48 امتیاز به دست می آورد. متاسفانه بازیکنانم کمی خود را دیر پیدا کردند، وگرنه نتیجه فرق می کرد. ولی در نهایت بازی تماشاگر پسندی بود.

ایزدپناه درباره سه امتیاز در کوارتر دوم گفت: برخی بازیکنان ما از نام مهره های حریف ترسیده بودند و دیر از این شرایط خارج شدند.

مردم گرگان به اسطوره های خود احترام می گذارند

 

ایزدپناه همچنین درباره کم شدن حواشی گرگان گفت: مسلم است که مردم گرگان علاقمند به بسکتبال هستند و به اسطوره های شهر خود احترام می گذارند. همه مسائل زیر نظر چهار یا پنج نفر است که هنوز یاد نگرفته اند اگر می خواهند جایگزین کادرفنی شوند باید خودشان کار کنند نه اینکه به دنبال دسیسه باشند. همه وضعیت تیم ما را می دانند که بضاعت همین است. وقتی بازیکنان 400 تا 500 میلیون تومان می گیرند، با 40 یا 50 میلیون چه بازیکنی می توانیم جذب کنیم؟

وی افزود: فقط برای روشن نگه داشتن چراغ بسکتبال گرگان ماندیم. خواهشم از مسئولان شهر این است که شرایطی فراهم کنند که حداقل چند بازیکن خوب جذب کنیم. با این شرایط به نظرم گرگان تیم ندهد، بهتر است. آنجا 40 تا 50 هزار نفر هوادار داریم. حیف است که با بودجه اندک راهی مسابقات شویم. وقتی گرگان می بازد، شهر تحت تاثیر قرار می گیرد. امیدوارم مسئولان به این مسائل فکر کنند. 

یوگسلاوها را ترساندند

سرمربی شهرداری گرگان درباره مشکل جذب بازیکن خارجی توضیح داد: دو آمریکایی در نظر داشتیم که ترامپ با دستور خود، کار را خراب کرد. بعد هم با دو بازیکن یوگسلاو توافق کردیم که نمی دانیم چه کسانی آنها را ترساندند و مسائلی مثل امنیت نداشتن و نزدیک بودن به مرز را مطرح کردند. از طرفی بازیکنان اروپایی هم از ممنوعیت ورود آمریکایی ها باخبر شده و قیمت را بالا بردند.

وی گفت: با این شرایط نمی توانستیم بازیکن خوبی جذب کنیم و سعی کردیم با یک ماه صبر، کمی از پول خود را ذخیره کنیم که متاسفانه موفق به جذب بازیکن نشدیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایزدپناه: گرگان 40 تا 50 هزار هوادار دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..