تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از 6 هزار تن نوشابه پس از برجام وارد کشور شد+ جدول

مراجعه به آمار گمرک ایران در یکسال اخیر پس از اجرایی شدن برجام، نشان می دهد در میان انبوه کالاهای مصرفی، بیش از 10 میلیارد تومان نوشابه به کشور وارد شده است.

 سرویس اقتصاد مشرق - در سال جاری که اولین سال پس از اجرای برجام است، واردات مواد غذایی که در داخل کشور به وفور تولید می‌شود، با سرعت زیادی ادامه دارد.

به لیست طولانی انواع و اقسام مواد غذایی که به طور رسمی به کشور وارد می‌شود، باید نوشابه را هم اضافه کرد.

بر اساس آمار گمرک، در ۱۰ ماهه امسال ۶۳۴۴ تن نوشابه به ارزش ۱۰۶۵۶۶۲۲۴۷۱۹ ریال وارد کشور شده است.

اتریش، ارمنستان، امارات متحده عربي، آلمان، ترکيه، جمهوري كره، دانمارك، لهستان و هلند صادرکنندگان نوشابه به ایران در سال جاری بوده‌اند.

62 درصد واردات نوشابه ایران در سال جاری از مبدأ ترکیه بوده است. سهم هلند 19 و کره جنوبی 7 درصد اعلام شده است.

علت سهم بالای واردات نوشابه از ترکیه را باید در سیاست‌های دولت یازدهم در انعقاد توافق تجارت ترجیحی با این کشور دانست که با کاهش تعرفه واردات کالاهای ترک، ایران به بازار کالاهای مصرفی ترکیه‌ای تبدیل شد.

بیش از 6 هزار تن نوشابه پس از برجام وارد کشور شد+ جدول///لطفی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از 6 هزار تن نوشابه پس از برجام وارد کشور شد+ جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..