تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیمئونه: باید از مهاجمین لورکوزن ترسید

سرمربی اتلتیکومادرید در آستانه دیدار تیمش مقابل لورکوزن به تمجید از خط حمله حریف پرداخت.

به گزارش کاپ، دیگو سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: لورکوزن تیم خیلی قدرتمندی است. آنها در فاز هجومی با وینگر هایی مثل کریم بلعربی و کای هاورتز قدرت زیادی دارند. خاویر هرناندز هم که در فرم خیلی خوبی به سر می برد. او به خوبی در محوطه حرکت می کند. در مجموع احترام زیادی برای حریف و مربی آنها قائلم.

فردا خواهیم دید اوبالاک آمادگی حضور در بازی را دارد یا خیر. تمرین امشب تیم تاثیر زیادی در این تصمیم خواهد داشت. مقابل تیمی جنگنده به میدان می رویم، اما شرایط خوبی داریم. از ابتدای سال 2017 رو به بهبودی پیش می رویم، اما هنوز هم برای پیشرفت جا هست. تیم خوبی در اختیار دارم و می توانم از میان بازیکنان ترکیب مناسبی را انتخاب کنم.

اینکه فردا چه کسی بازی می کند را هنوز تصمیم نگرفته ام، اما نکته مثبت این است که مهاجمانم همگی گلزنی می کنند.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیمئونه: باید از مهاجمین لورکوزن ترسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..