تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تظاهرات معترضان امریکایی در حمایت از مسلمانان

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، شبکه خبری سی‌ان‌ان می گویند شرکت کنندگان در راهپیمایی روز یکشنبه دوم اسفند ماه، پلاکاردهایی با تصویر زنی باحجاب با پشت‌زمینه پرچم آمریکا در دست داشتند که زیر آن نوشته بود «ما مردم از ترس بزرگتریم.»

شرکت کنندگان در راهپیمایی که «امروز من هم یک مسلمان هستم» نام گرفته بود، در اماکن عمومی نیویورک جمع شدند تا تهدیدها و فشارهایی که جوامع مسلمان آمریکا را هدف قرار داده اند، محکوم کنند.

این راهپیمایی در رسانه های اجتماعی به عنوان «روز همبستگی با خواهران و برادران مسلمان در واکنش به تهدیدهای پرزیدنت ترامپ» معرفی شده بود.

به گفته شبکه سی‌ان‌ان، پرزیدنت ترامپ چندین بار در سخنانش به مسلمان ها طعنه زده است.

از سویی نیز، امضای فرمان اجرای اش مبنی بر منع موقت صدور ویزا برای هفت کشور اغلب مسلمان‌نشین، موجب اعتراض بسیاری از شهروندان آمریکا شده که خود را با مسلمانان این کشور متحد خوانده اند.

دو هفته پیش، دادگاه استیناف حکمی صادر کرد که بنا به آن، فرمان اجرایی پرزیدنت ترامپ لغو شده و قابل اجرا نخواهد بود.

با این حال دولت ترامپ می گوید قصد دارد فرمان جدیدی را صادر کند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تظاهرات معترضان امریکایی در حمایت از مسلمانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..