تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال برد | استقلال باخت

استقلال خوزستان در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا از سد نماینده عربستان گذشت.

در هفته نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو نماینده از کشورمان اولین بازی خود را برگزار کردند

استقلال برد

تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و الفتح عربستان در هفته نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در گروه B رقابت‌ها از ساعت 14:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه سلطان قابوس عمان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر استقلال خوزستان به پایان رسید. تک‌گل این دیدار در دقیقه 79 توسط ابوالفضل علایی روی کرنر ارسالی پیمان شیرزادی برای نماینده فوتبال ایران به ثمر رسید.

نماینده فوتبال کشورمان در این دیدار با ترکیب وحید شیخ‌ویسی، محمد طیبی، علایی، دانیال ماهینی، شیرزاد، سالاروند، مهدی مومنی، عاشوری، آلویز نانگ، آرش افشین و حسن بیت سعید به مصاف نماینده عربستان رفت.

قاسم مهند داور عراقی این دیدار به ابراهیم موسی و حمد مهنی حمد از الفتح عربستان و فرشاد سالاروند از استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

در دیگر دیدار این گروه و از ساعت 17:20 لخویا قطر و الجزیره امارات به مصاف هم خواهند رفت.

تیم استقلال تهران

استقلال باخت

در ادامه هفته اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نماینده دوم کشورمان استقلال با نتیجه 2 بر یک مقابل میزبان خود الاهلی شکست خورد.

این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر یک به سود الاهلی به پایان رسید.

تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار خود در گروه A مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا از ساعت 19:45 امروز (دوشنبه) به مصاف الاهلی امارات رفت که این دیدار به برتری 2 بر یک تیم الاهلی انجامید. ماختی دیوپ (1+45 و 90) برای الاهلی و امید ابراهیمی (74) برای استقلال گلزنی کردند.

ترکیب الاهلی امارات: ماجد ناصر، سالمین، عبدالعزیز هیکل، عبدالعزیز صنقور، ولید عباس، ماجد حسن، حبیب الفردان (71 – اسماعیل الحمدی)، خمیس اسماعیل، افرتون ریبیرو، احمد خلیل(83 – آساموا جیان) و ماختی دیوپ.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، میلاد زکی‌پور، رابسون جانواریو، لئوناردو پادوانی، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی(80 – فرشید باقری)، بهنام برزای (65 – وریا غفوری)، علی قربانی و کاوه رضایی.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال برد | استقلال باخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..