تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمرین الهلال در ورزشگاه سلطان قابوس/ خنجر عمانی برای حریف عربستانی پرسپولیس + عکس

به گزارش آسمونی، کانون هواداران الهلال عربستان در مراسمی خنجر عمانی را به نواف‌بن‌سعد، رئیس این باشگاه هدیه کردند. این کانون در روزهای اخیر تلاش‌های گسترده‌ای برای تامین بلیت‌های هواداران تیم الهلال و ترغیب شیوخ عمانی به خرید آنها انجام داد.

1395120223224258110064624 تمرین الهلال در ورزشگاه سلطان قابوس/ خنجر عمانی برای حریف عربستانی پرسپولیس + عکس

تیم الهلال عربستان امشب (دوشنبه) آخرین تمرین تاکتیکی خود پیش از مصاف با پرسپولیس تهران را در یکی از زمین‌های چمن ورزشگاه سلطان قابوس مسقط زیر نظر رامون دیاس، سرمربی مطرح آرژانتینی برگزار کرد.

13951202232151740100646110 تمرین الهلال در ورزشگاه سلطان قابوس/ خنجر عمانی برای حریف عربستانی پرسپولیس + عکس

تیم‌های پرسپولیس تهران و الهلال عربستان ساعت 18:30 دقیقه فردا (سه‌شنبه) در اولین هفته گروه D لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی تیم ایران در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط، پایتخت عمان به مصاف هم می‌روند. در دیگر دیدار این گروه تیم‌های الریان قطر و الوحده امارات در دوحه با هم بازی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

- عضو تلگرام آسمونی شوید: کانال تلگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمرین الهلال در ورزشگاه سلطان قابوس/ خنجر عمانی برای حریف عربستانی پرسپولیس + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..