تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی S8 احتمالا دارای افزایش قیمت چشمگیری خواهد بود

گلکسی S8 احتمالا دارای افزایش قیمت چشمگیری خواهد بود

یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب شکوفا شدن بازار گوشی‌های هوشمند اقتصادی و میان رده شده این است که بخش عمده ای از کاربران توانایی پرداخت مبلغی هنگفت برای یک گوشی هوشمند را ندارند. در هر حال اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که معتقدند گوشی‌های هوشمند ارزش اختصاص این میزان هزینه بالا را دارند، بهتر است از همین حالا پول هایتان را پس انداز کنید چون مطابق با آخرین شایعات منتشر شده از چین، به نظر می رسد که گلکسی S8 سامسونگ قیمت بالاتری خواهد داشد. با تک شات همراه باشید.

توییتی که به تازگی توسط اکانت @mmmddj_china منتشر شده، نشان می دهد که احتمالا قیمت گلکسی S8 سامسونگ در چین 6088 RMB خواهد بود این در حالی است که قیمت گلکسی S7 سامسونگ 4888 RMB است. به این ترتیب قیمت گلکسی S8 حدوداً 855 دلار خواهد بود در حالیکه گلکسی S7 تنها 710 دلار قیمت دارد. به این ترتیب این دو گوشی دارای اختلاف قیمت 200 دلاری خواهند بود.

البته به احتمال خیلی زیاد نحوه قیمت گذاری این گوشی در ایالات متحده متفاوت خواهد بود اما اگر قیمت گلکسی S8 در چین با افزایش همراه باشد، به احتمال خیلی زیاد شاهد تغییرات قیمت مشابهی در سایر نقاط دنیا نیز خواهیم بود. آیا این موضوع تاثیری بر میزان فروش این محصول در بازار خواهد داشت؟ ممکن است این چنین باشد اما اگر به یاد داشته باشید، سامسونگ قصد دارد گلکسی S8 را با تخفیف 50 درصدی در اختیار مالکان ناکام گلکسی نوت 7 قرار دهد، به این ترتیب شرایط آن چنان نامطلوب نخواهد بود.

البته به نظر می‌رسد که سامسونگ تنها شرکتی نیست که قصد دارد قیمت پرچمدار جدید خود را افزایش دهد و چندی پیش با خبر شدیم که احتمالا قیمت آیفون امسال اپل حدود 1000 دلار خواهد بود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی S8 احتمالا دارای افزایش قیمت چشمگیری خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..