تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجام جدیدترین جراحی عروق مزمن کرونر در بیمارستان رضوی

انجام جدیدترین جراحی عروق مزمن کرونر در بیمارستان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،پروفسور گالاسی رئیس انجمن CTO اروپا گفت: CTO یکی از پیشرفته ‌ترین روش‌ های بالون و استنت‌ گذاری در قلب است که بر روی بیمارانی که انسداد مزمن عروق کرونری یا سابقه عمل جراحی قلب باز داشته و همچنان با انسداد مزمن عروق مواجه هستند، انجام می‌ شود.
وی با اشاره به اینکه این روش برای باز کردن عروق کرونری دچار گرفتگی مزمن استفاده می شود، افزود: این جراحی عمل بسیار دشواری است که هنگام انسداد رگی از رگ‌ های حیاتی قلب و در صورت میسر نبودن بکارگیری روش ‌های دیگر انجام می شود.
عضو هیات علمی دانشگاه کاتانیای ایتالیا گفت: این جراحی گاهی بین 3 تا 4 ساعت به طول می ‌انجامد لذا برای انجام آن تجهیزات بسیار پیشرفته مورد ‌نیاز است.
وی گفت: بیمارستان رضوی تجهیزات و امکانات لازم و کافی برای انجام اینگونه جراحی ها را دارد و از 2 سال قبل تاکنون همکاری این بیمارستان با انجمن CTO اروپا به خوبی در حال پیگیری است.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجام جدیدترین جراحی عروق مزمن کرونر در بیمارستان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..