تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ال‌جی جزئیاتی از دوربین پرچمدار G6 را به طور رسمی مشخص کرد

اگر خاطرتان باشد مدیر بخش موبایل سامسونگ مدتی پیش به همه کارمندان و شرکت‌های تامین کننده قطعات پرچمدار این شرکت یعنی +S8 و S8 توصیه کرده بود که از افشای اطلاعات و مشخصات این دستگاه‌ها به شدت پرهیز کنند اما ظاهرا سیاست ال‌جی چیز دیگری است و برخلاف رقیب هم‌وطن خود علاوه بر این که از افشای اطلاعات پرچمدارش نگرانی ندارد بلکه خودش نیز این اطلاعات را در اختیار عموم می‌گذارد.

تاکنون اطلاعات و جزئیاتی درباره LG G6 شنیده‌ایم. برای مثال رابط کاربری آن با تغییرات مفید بسیاری همراه است. صفحه نمایش “FullVision” آن نسبت تصویر 18:9 دارد. یک باتری 3200 میلی آمپری وظیفه تامین انرژی دستگاه را به عهده خواهد داشت. فناوری صوتی DAC در مقایسه با V20 بهبود یافته و پردازش اطلاعات دستگاه نیز بر عهده اسنپدراگون 821 خواهد بود و 6 یا 8 گیگابایت رم این اسمارت فون را همراهی می‌کند.

اما امروز در یک وبلاگ کره‌ای زبان، ال‌جی جزئیاتی درباره دوربین پرچمدارش منتشر کرده است. مطابق این خبر دوربین دوگانه پشت دستگاه برخلاف V20 که یک سنسور 16 و یک سنسور 8 مگاپیکسلی داشت مجهز به دو سنسور 13 مگاپیکسلی است که در آن‌ها از سیستم زاویه گسترده استفاده شده و می‌تواند تا زاویه 125 درجه را تحت پوشش خود قرار دهد؛ دقیقا معادل زاویه میدان دید چشم یک انسان.

دوربین سلفی آن نیز همانند دوربین‌های پشت دستگاه مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی است که زاویه تحت پوشش آن 100 درجه است که می‌تواند سلفی‌هایی عریض ثبت کند. از حالت‌های مختلف عکس‌برداری هم می‌توان به حالت غذا و  پانوراما 360 درجه‌ای اشاره کرد.

با وجود این‌ که ما اطلاعات زیادی درباره G6 به دست آورده‌ایم اما به طور قطع با معرفی و عرضه آن شگفت زده خواهیم شد. LG G6 در کنگره جهانی موبایل بارسلونا که روز 27 فوریه (9 اسفند) آغاز به کار خواهد کرد رسما معرفی خواهد شد و احتمالا بعد از مدت کوتاهی روانه بازارها خواهد شد تا اعتباری برای ال‌جی باشد و بتواند ضررهایی که G5 بر جا گذاشته را جبران کند.

منبع: PhoneArena

تصویر نمایه جواد بالویی

جواد بالویی

من یه جوون عاشقم... عاشق دنیای فناوری و از این‌که براتون می‌نویسم خیلی خوش‌حالم..




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ال‌جی جزئیاتی از دوربین پرچمدار G6 را به طور رسمی مشخص کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..