تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : انتخاب اسباب بازی مناسب، تاثیر بر هوش دارد؟

انتخاب اسباب بازی مناسب، تاثیر بر هوش دارد؟

در دنیای جدید بچه‌ها، اسباب‌بازی‌ها فقط نقش تفریحی و سرگرم کننده ندارند؛ اسباب بازی‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند تا در تقویت هوش و حواس بچه‌ها با توجه به سن موثرباشند. به همین دلیل برای خرید اسباب بازی باید سراغ مراکزی بروید که اطلاعات لازم در این مورد در اختیار شما قرار می‌دهند یا راحت‌تر این است که از سایت‌های اینترنتی مثل هپیلی کمک بگیرید که محصولی تضمین شده را در اختیار شما قرار می‌دهند. اسباب بازی‌های سایت هپیلی به چند بخش ربات، عروسک، پازل، آموزشی و… تقسیم می‌شوند که پیشنهاد ویژه ما بخش آموزش است تا هم فال و تماشا باشد.

برای هر سنی

لگوی کلاسیک که از زمان مادران و پدران ما به همین شکل تولید شده و می‌شود، کادویی برای همه سنین است  چون پیر و جوان  را  تشویق و ترغیب به ساختن خلاقانه می‌کند. اگر قصد کادو دادن به کودکی بالای ۴ سال را دارید، لگوی کلاسیک ساختمان یکی از بهترین انتخاب‌ها محسوب می‌شود.

انتخاب اسباب بازی مناسب، تاثیر بر هوش دارد؟

 

برای علاقه‌مندان به گوشی

گوشی تلفن همراه یکی از اولین وسایلی است که بچه‌ها به آن توجه نشان می‌دهند، می‌خواهند در دست بگیرند و با آن بازی کنند. برای این که بچه‌ها را از این وسیله آلوده دور نگه دارید ومانع خراب شدن  تلفن همراه خود شوید، بهترین راه این است که یک تلفن همراه اسباب بازی جایگزین کنید. این گوشی برای کودکان ۶ تا ۳۶ ماه توصیه می‌شود و به دلیل موزیکال بودن، حسابی توجه‌شان را جلب می‌کند.

انتخاب اسباب بازی مناسب، تاثیر بر هوش دارد؟

 

 برای شروع بازی

با رسیدن به یک سالگی، بچه‌ها نقش سرگرم کننده اسباب‌بازی‌ها را می‌فهمند و دوست دارند با آنها بازی کنند. برای این سن، یک مجموعه جذاب انتخاب خوبی است. این معدن طلا ضمن داشتن قطعات رنگی که توجه بچه‌ها را جلب می‌کند، قطاری موزیکالی دارد. ۴۵ افکت صوتی، ۱۷ ملودی و ۳ آهنگ  و هم‌چنین چراغ‌ها این اسباب بازی را تبدیل به نمونه‌ای جذاب برای بچه‌ها کرده است.

 

انتخاب اسباب بازی مناسب، تاثیر بر هوش دارد؟

حتما بخوانید :   زیباجو : بازگشت دسته‌گل‌های آبشاری به دنیای مد

برای همه جا

یکی از دغدغه‌های والدین داشتن اسباب بازی‌هایی است که به راحتی بتوانند جابه جا کنند و همراه خودشان به خانه دیگران بتوانند تا بچه‌ها سرگرمی مناسب خودشان را داشته باشند؛ این میزتحریر به راحتی با یک دسته قابل جابه جایی است. روی میز تخت سیاه و وایت برد پیش بینی شده است.

انتخاب اسباب بازی مناسب، تاثیر بر هوش دارد؟

 

برای آشنایی با اجسام
اسباب بازی‌هایی که از بچه‌های می‌خواهند اشیا را به تناسب شکل‌شان از حفره‌ای رد کنند، در شناخت اجسام به بچه‌ها کمک می‌کنند و هر کودکی در میان اسباب بازی‌هایش به یکی از اینها نیاز دارد.

انتخاب اسباب بازی مناسب، تاثیر بر هوش دارد؟

   

انتخاب اسباب بازی مناسب، تاثیر بر هوش دارد؟

زیباجو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : انتخاب اسباب بازی مناسب، تاثیر بر هوش دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..