تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگاه های اجرایی با مشارکت مردم امکان مقابله با آسیب های اجتماعی را دارند

به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی عصر دوشنبه درجلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم افزود: طلاق از مهمترین آسیب های اجتماعی است و اگر خانواده که بنیان و اساس جامعه را تشکیل می دهد، سالم نباشد جامعه با چالش های جدی مواجه می شود.
وی اظهار داشت: دراین راستا تشکل های مردم نهاد ظرفیت های ارزشمندی برای جلب مشارکت مردم برای اجرای کارهای فرهنگی در جهت افزایش ازدواج و کاهش طلاق در جامعه هستند.
استاندارقم بر ضرورت حمایت از تشکل های مردم نهاد از سوی همه دستگاه های اجرایی تأکید کرد و گفت: در تحقق اقتصاد مقاومتی نیز به طور قطع نیازمند همراهی و مشارکت مردم هستیم تا در کنار همه برنامه ریزی های دولتی، به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.
وی با بیان اینکه مقابله با آسیب های اجتماعی بسیار پیچیده تر از آن است که با اقدامات محدود دستگاههای اجرایی به سرانجام برسد، خاطرنشان کرد: آموزش های قبل و بعد از ازدواج می تواند در کاهش طلاق در جامعه بسیار موثر باشد، به شرط آنکه این آموزش ها در عمل کارآیی داشته و به مهارت افراد تبدیل شود.
صادقی در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده، مدیران دستگاههای اجرایی را نسبت به انجام فعالیت هایی که شبهه انتخاباتی دارد نهی کرد و گفت: هیچ کدام از مدیران و رؤسای دستگاهها نباید از چارچوب وظایف قانونی خارج شوند تا دستاویزی به دست کسی ندهیم که به دنبال ایراد گرفتن هستند.
ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم با حضور جمعی از مدیران و رؤسای دستگاههای اجرایی استان در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.
8146 / 6133/ خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور **انتشار- جعفرمسلمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگاه های اجرایی با مشارکت مردم امکان مقابله با آسیب های اجتماعی را دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..