تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دادگاه بازیکن مطرح فوتسال برگزار شد

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،، در آبان ماه امسال بود که موشوع شکایت یک زن جوان از یکی از بازیکنان فوتسال کشورمان مطرح شد.

زن جوان در این شکایت مدعی شد: یکی از فوتسالیست ‌ها وی را یک شب در خانه‌اش محبوس کرده و به وی تجاوز کرده است.این زن مدعی شد این فوتسالیست مدتهای مدتی با من ارتباط تلفنی و پیامکی و تلگرامی داشت و ادعا می‌کرد که قصد ازدواج با من دارد.

روز گذشته هم شاکی و هم متهم در دادگاه حاضر شدند و دفاعیات خود را مطرح کردند و به نظر می رسد قاضی تا هفته آینده رای خود را در خصوص این پروند صادر کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دادگاه بازیکن مطرح فوتسال برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..